Ik wil geen slijmbal zijn ofzo hoor, maar ik denk dat het beter is dat men wel een certificaat moet halen dan dat men dat niet hoeft. Er lopen nog steeds mensen in nederland die nooit een fiets hebben gebruikt, die weten weinig van verkeersregels. ALs die op hun zestiende op een brommer stappen..... wie weet wat er gebeurt.nee, maar als je voor datum van invoering 16 was en voor je 18e wilde rijden moest je volges mij wel 30 betalen en geen examen doen, was je al 18 voor invoering hoefde dat volges mij niet, dat hoorde ik, weet niet of dat klotp..
echt heel raar, ik bel dat nummer (cbr) zeg dat ik zestien februari 1990 geboren ben enzo en netnummer alles. Typ ik rotterdam noord, zeggen ze: er is geen brommerexamen voor je beschikbaar ofzo.... maar ik had nog helemaal geen datum van examen opgegeven!!!! ik heb hulp nodig...haha neej dan ga ik niet weg..
dan koop ik een ragbakje en daar las ik dan met oude buizen een rolkooi en flinke stootbumpers op..
EDIT:moet je ff proberen een andere regio in te vullen ...
dat klopt... nou woon ik wel in Barendrercht hoor, dat is onder rotterdam (2 km. van rotterdam vamndaan) ik heb natuurlijk eerst alle locatie's die dichterbij zijn geprobeerd... maarja die waren vol. Maarja wat wel weer leuk is.. ik ga er natuurlijk met de brommer naartoevan rotterdam naar breda voor een brommercertificaat?!?!?
damn dat is wel heel ver..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten