Ja daar heb je natuurlijk wel gelijk in, en de zuiger zuigt ook wat vacium als de kop er niet goed op zit ectWat jij beschrijft met je veren enzo: Volstrekt normaal.
De speling tussen cilinderwand en zuiger is dermate klein dat je die veren voor je eigen ogen helemaal de zuiger in moet drukken. Als je er niet op drukt kunne ze indd gewoon rondjes draaien.
He, Je moet niet de draadjes tussen het frame en je bobine doen. je moet zo op de bobine doen, en dan de boutjes erover heen. succeshier nogmaals een reactie, want ik blijf erbij dat het een simpel probleem is, want hij reed perfect voordat ik mijn nieuwe cilinder plaatste. Ik heb nou alles weer in elkaar. Misschien heb ik de bobine draadjes niet goed??
Nummer 1 stop ik als eerst tegen het frame (dus tussen frame en bobine) dan gelijk nummer 2 daar tegen aan en bovenop alleen nummer 3 tussen bobine en frame en ik draai het vast. Doe ik dit wel goed?
Dat hoort te kunnen ja, hoewel het niet meer moet zijn dan enkele mm. Over die valse lucht. Heb je de moertjes wel kruislinks op de kop gedraait. weetje trouwens zeker dat hij goed vastzit? check alle boutjes nog na. En check eerst WAAR je valse lucht hebt. misschien gewoon bij je uitlaat.hallo ,
ik ging vanmiddag mijn zuiger vervangen
1.ik kon mijn krukas van links naar rechts bewegen , hoort dat te kunnen
2.toen ik klaar was had ik erg last van valse lucht hij maakte egt te veel herrie terwijl ik alle pakkingen heb vervangen!! , of heb het ook te maken van de speling op de krukas??
hoop snel op een reactie, k word helemaal leip van die brommer
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten