Ik weet dat ik hier al enige tijd rondloop, en heb werkelijk al 100 topics gelezen in de search maar alsnog is het onduidelijk voor me.
Ik heb een 65cc op de kop getikt maar daarbij 3 vragen:
1. Werkt een orginele luchtfiter kast ook, of kan ik beter een powerfilter nemen, ook omdat ik hier vrij weinig over hoor.
2. Bij somigge mensen is het zo dat hun zuiger tegen de kop aan tikt, zal ik dit ook hebben als ik de orginele kop behoud, of moet je daarvoor een extra (dikke) koppakking gebruiken bijvoorbeeld die van Puch?
3. Van de brommerboer heb ik begrepen dat ik sproeier 66 t/m 80 nodig had voor het afstellen van mijn setup, is dit juist of probeert hij me maar wat aan te smeren?, ook omdat ik steeds verschillende verhalen hoor.
65cc dmp
orginele bromkop
15/15 carb, ongtgrensde spruitstuk
Orginele luchtfilter box. (of powerfilter)
Bullit uitlaat.
26-24
1, orginele luchtfilter kan je gebruiken, maar boor dan genoeg luchtgaten dat die wel voldoende luchtkrijgt!
gaasfilter werkt leuk en goed;)
2, als je je zuiger en cilinder erop hebt zitten kan je de kop eropdraaien en dan heeel zachtjes kicken,
als je dna een TIK hoort of voelt dat die tegen de kop aan komt kan je een extra koppaking erin doen, of een puch hd kop;)
3, ik heb *standaard sproeier 68 erin en werkt super;)
mvg