Ik zal me even voorstellen ben kees dijk en ben 18 jaar en woon boven in friesland (dicht bij dokkum).
Heb al verschillende tomosjes gehad snor en brom, en wou dan eigenlijk toch maar eens een projectje beginnen.
Om een leuk bij brommertje te hebben voor eens een zonnige dag voor bij de auto

Dus ik zoeken op internet en na een paar weekjes heb ik deze tomos gekocht voor 100 euro niet veel geld maar hij liep niet en zag er echt niet uit maar had wel een kenteken (geel:))
Na 20 minuten sleutelen had ik hem aan de praat alleen hij kwam totaal niet op gang en maakte geen toeren, de koppeling verrot dus

Wel zat er een zgan 65cc dmp op dus dat is weer een meevaller

Motorische plannen: ( met * moet nog worden aangeschaft)
65cc dmp
70cc puch hd kop
15mm del'ohrto
Ontgrensd 15mm spruitstuk
powerfilter
tecno estoril
Word ooit nog wel een betere setup maar eerst zo maar ff rijden kijken wat er uit de dmp te halen valt

Uiterlijke plannen: (met * moet nog gedaan worden) heb je hier iets van liggen dat je verkopen wilt dan moet je het even melden
Metallic rood frame
Chrome achterbrug en veren
Chrome scooterstuurtje
Semi slick banden
Streetfight kapje*
Genoeg gelult foto's:
12 oktober 2008:

Update 13 oktober 2008:

Brommer gister al totaal uitelkaar getrokken en geschuurd en vandaag in de primer gezet

Dit word de kleur
Update 17 oktober 2008:
Ben klaar met het spuiten, en even rustig in elkaar gezet zonder vast te zetten (verf nog niet uitgehard namelijk).
Dus mooi de tijd om eventjes een foto te maken en even te kijken hoe het totaalbeeld ongeveer word.
Het is me niet afgevallen vind het zelf een erg mooie kleur, zeker voor de 1e x dat ik een brommer spuit.

Update 2 november 2008
Zo gister een aantal onderdelen van schaaf binnengekregen:
Chrome achterbrug
280mm chrome puch veren
Chrome dmp scooterstuurtje
Gelijk er maar even opgeschroeft

Over 2 weken moet hij rollend zijn

Update 5 december
Tijdje niks meer van me laten horen maar heb niet echt stil gezeten.
Heb het blokje in elkaar gezet en heb verschillende onderdelen besteld.
Alleen de semi slick bandjes en de tecno estoril moet nog thuis komen dan is hij (hopelijk) rijdbaar.
Plaatje bij een praatje:

Framepje uiteraar met kenteken

en het blokje

Laat maar ff berichtje achter van wat je er van vind.