Maar het werkt:D en daar gaat het om! veel succes met boren trouwens! het 'hoekje' zou ik effe met een dremel doen.en beunen recht
Maar het werkt:D en daar gaat het om! veel succes met boren trouwens! het 'hoekje' zou ik effe met een dremel doen.en beunen recht
Dat is tot 2 keer fout gegaan, ritske's spruit is daarmee gemolt en jacob heeft zijn eigen ook gemoltjongens niet zeuren over kolomboren of weet ik het wat, Ik heb net met jacob mijn spruitstuk helemaal mooi naar 15mm uitgeboort. Ik had er gewoon 2 bakstenen opgelegt en geboort!
Hehe daarom doen wij maar ietsjes meer moeite, maar dan hebben we iig een spruit die mooi recht is uitgeboord en niet 2 kilo vloeibaar staal eraan heeft hangen.idd, die van mij was zo ver stuk dat ie weg kon, en jacob had geen andere en wilde die van hem per se houden, dus heeft hij op alle gaten vloeibaar staal geplakt
Nou ik weet niet wat jacob dan fout doet want mij lukte het gewoon in een keer recht en zonder scheuren of gaten!Hehe daarom doen wij maar ietsjes meer moeite, maar dan hebben we iig een spruit die mooi recht is uitgeboord en niet 2 kilo vloeibaar staal eraan heeft hangen.idd, die van mij was zo ver stuk dat ie weg kon, en jacob had geen andere en wilde die van hem per se houden, dus heeft hij op alle gaten vloeibaar staal geplakt
Daar is volgens mij de bankschroef voor uitgevonden.maar nadat ik hem had vastgedaan met 2 bakstenen, ging het als een lopend treintje
ik heb geen bankschroef
Daar is volgens mij de bankschroef voor uitgevonden.![]()
Uitvijlen werkt nog wel het beste denk ik, gaat het niet zomaar kapot.
omdat hij er over 1 jaar mee naar school gaatIk zou alleen het zadel wat lager zetten, en misschien iets aan de achterkant doen. En waarom noem je hem waldo's school tomos als je er niet mee naar school gaat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast