nou je roept vanalles, en nagenoeg niks klopt.1e Tip, Als het lukt neem gietijzer, want die rij je snel in, en het schroefdraad van de uitlaatbevesteging draait niet door,
2e Tip, Het maakt niet veel uit van welk merk je het neemt, zowat allemaal het zelfde aleen hoe duurder je gaat hoe beter, maar eurokit (word ook genoemt airrisal)
is ook top tis 50cc snel maar je hebt gewoon 55cc, ff je sproeier aanpassen desnoods, en je spruitstuk uitboren dan trekt die harder op.
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten.1e Tip, Als het lukt neem gietijzer, want die rij je snel in, en het schroefdraad van de uitlaatbevesteging draait niet door,
2e Tip, Het maakt niet veel uit van welk merk je het neemt, zowat allemaal het zelfde aleen hoe duurder je gaat hoe beter, maar eurokit (word ook genoemt airrisal)
is ook top tis 50cc snel maar je hebt gewoon 55cc, ff je sproeier aanpassen desnoods, en je spruitstuk uitboren dan trekt die harder op.
Excuzes Moi, daarom zit er in een alu cilinder ook een Nicasilwand, die vele malen harder is dan gietijzer en aluminium bijelkaar, deze is vanuit de fabriek al perfect afgewerkt, en behoeft dus weinig inlooptijd.
Gietijzer moet je normaal gesproken veel langer in rijden dan aluminium.
Gewoon omdat gietijzer veel harder is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten