Goedendag alle forummers/spammers:P
ik ben net nieuw en heb een vraagje, maar eerst zal ik ff de template ingevult neerzetten:
Welke model tomos heb je?
Ik heb een Tomos Flexer.
uit welk jaar komt de tomos ?
Weet ik niet uit mijn hoofd.
Is het een snor of een brommer?
een Brommert natuurlijk:P
wanneer ontstond het probleem?
uhmm, ongeveer een dag of 3 a 4 geleden.
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
mijn tomos was compleet origineel,
heb er nu een getunede 50cc onder gelegt, een proma uitlaat en een powerfilter *hoe meer herrie hoe better

*
Wat is het probleem?
Ik heb de nieuwe 50cc, filter en uitlaat eronder gelegt.
daarna ben ik begonnen met afstellen.
Er zat een sproeier 56 in daarmee kreeg hij te weinig benzine, daarna ben ik gaan zoeken van 60-66 zijn allemaal te groot.
ik heb er nu een 58 inzitten en na ongeveer 15-20min rijden begint hij terug te lopen en te doen alsof hij geen benzine heeft *precies hetzelfde geluid als mijn tank bijna leeg is en ik overmoet naar de reserve*.
ik heb de Search functie al gebruikt en kwam erop uit dat het mijn tankdop kon zijn, dus deze tijdens het rijden eraf gehaald zodat hij niet meet afgesloten werd *en dus niet meer vacuüm kon zuigen*, hiermee veranderde niets en hij bleef doen als hij geen benzine had.
dit gaat telkens heel even en dan trekt hij weer door en dan weer even en rijd weer.
als ik sproeier 60 erin zet komt hij niet meer in zn 2e versnelling of na een straat lang te hebben gereden en rijd dan gewoon niet door.
hij stottert niet echt maar lijkt of hij dan geen trekkracht meer heeft.
weet een van jullie wat dit kan zijn?
groet Nederlandhc