En ga nu maar verder zeiken via de PB.Dus anders reageren kan ook adje dan meteen zo irritant.
correctie mijnerzijds, Jiffya!!
http://www.schaafbromfietsen.nl
bijna elke zaak die tomosonderdelen verkoopt heeft wel zeistandaard, is geen bepaalde maat voor
Ik weet wel dat ze "stiffy's " heten
Ik denk de pakking bij koppelings kant en de midden carter pakking dus die in het midden van het blokHalo,
mijn tosser drupte onder het blok dus ben ik naar de bromboer geweest vandaag opgehaald stond op de factuur,
2x pakingen 32 & 34 welke worden hier bedoelt???
Al opnieuw draad er opgedraaid?Ik heb een as met aan de eene kant goed schroefdraad, alleen aan de andere kant is het begin echt net kapot zodat je hem van z'n leven niet erop krijgt. Iemand een oplossing? kruipolie geprobeert.. en misschien warmstoken ofzo??
Je zou eens kunnen meten wat de spanning is die afgegeven wordt bij het achterlicht. Het is idd mogelijk dat er teveel spanning wordt gegenereerd waardoor de lampen steeds doorbranden. Zie je je koplamp ook steeds even feller worden of niet tijdens het rijden? Dan is het zeker de spanningsregelaar. Anders kun je een weerstandje tussen de aansluitingen doen bij je spanningsregelaar (te koop bij de bromboer die weet wel wat je bedoelt).Ik heb een aantal vragen:
Wanneer ik met mijn brommer volgas rijdt (±65) komt er geritsel uit het blok en lijkt het net of ie ergens kortsluiting of contact maakt, als ik dit vandaag na ga kijken heeft er dan iemand voor mij een suggestie waar ik op moet letten, aangezien ik weinig kennis heb van elektronica. ?
Het zou nog fijner zijn als je direct to the point bent om te zeggen waar het aan ligt![]()
Mijn achterlicht brandt steeds door, kan dit aan de spanningsregelaar liggen of moet er een lichtweerstand tussen gebowd worden?
Achterlicht gaat om 2 dagen kapot, maar vindt het nogal focktop om elke 3 dagen een nieuw achterlichtje te kopen (geen remlicht).
Alvast bedankt voor deze elektronica vragen,
Thomas.
nee, geen idee hoe ik dat wou doen zonder van dat gereedschap. maar is warmstoken nou een optie of zou dat ook niet helpen? het is echt alleen het beginstukje dat beetje verneukt is waardoor hij er nie op gaatAl opnieuw draad er opgedraaid?Ik heb een as met aan de eene kant goed schroefdraad, alleen aan de andere kant is het begin echt net kapot zodat je hem van z'n leven niet erop krijgt. Iemand een oplossing? kruipolie geprobeert.. en misschien warmstoken ofzo??
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 12 gasten