Geef maar keer aan mij mee, op mijn werk ligt wel een goede draadsnijsetdat heb ik al geprobeert, niet gelukt, maar voor de 3e keerweet iemand of warmstoken een optie is? want om de benodigdheden te pakken moet ik flink wat gaan uitruimen, dan wil ik eerst ff zeker weten of het Kan helpen
De reserve is officieel 0,5 liter. Maar dit is eigenlijk maar gissen in de ruimte, aangezien de reserve wordt bepaald door het buisje van het benzinekraantje. Dit kan nogal leuk afwijken.Hoeveel liter reserve zit er in een tank? Ik hoor van alles, tussen 0,5 en een liter. Weet iemand dit zeker?
Ik zou graag wat duidelijker zijn met betrekking tot mijn vragen, alleen is mijn brommer er vandaag mee opgehouden waar ik geen snars van snap.Je zou eens kunnen meten wat de spanning is die afgegeven wordt bij het achterlicht. Het is idd mogelijk dat er teveel spanning wordt gegenereerd waardoor de lampen steeds doorbranden. Zie je je koplamp ook steeds even feller worden of niet tijdens het rijden? Dan is het zeker de spanningsregelaar. Anders kun je een weerstandje tussen de aansluitingen doen bij je spanningsregelaar (te koop bij de bromboer die weet wel wat je bedoelt).
Dat geritsel is mij te vaag uitgelegd. Dat kan van alles zijn, variërend van lagers tot doorslippen van de koppeling. Kun je iets specifieker zijn waar het geluid precies vandaan komt? Geef anders ook ff de relevante gegevens op van je Tomos (motorblok).
Vandaag aan het klussen geweest, spruitstuk eraf gehaald, en dan deze viewtopic.php?t=3228 manier gebruikt om het te ontgrenzen. Alleen dan niet terug op het blok maar vastgezet met een tang, op de tang staan en met alle macht eraan trekken. Gebeurd helemaal niets. Volgens mij heeft mijn spruitstuk er geen zin in. Iemand nog tips (btw heb ook al kruipolie erin gegooid)
En dan nog een vraag: Het werd donker, dus ik dacht ik maak het morgen wel af allemaal en zet het dan wel in elkaar. Dus ik me tomos dieuwen, alleen toen viel er best veel benzine uit het gat waar je benzinekraan moet, in de opening bij het blok waar je cilinder zit. Kan dit kwaad?
ik zit te denken aan valse lucht bij je spruitstuk. en wel bij de aansluiting op je carb. dan is het niet egt makkelijk om stationair af te stellen. kijk daar even. zorg dat je carb goed aansluit en strak aangedraaid is. niet te strak heHello:)
Na het veranderen van mijn originele carberateur naar een 15mm heeft hij sindsdien stationair niet meer gelopen, gaskabel heb ik na wat geklooi goed gekregen en gasschuif staat ver genoeg open. Stationairschroef heeft geen nut, bougie is koffiebruin en ook geen startproblemen en rijd verder prima! Hellup waar zit de oplossing van mijn probleem? alvast bedankt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten