zoals ik al zei:Ik was mee benieuwd hoe je dat begin stukje had gemaakt, waar je de carberateur over heen schuift. Ik ga dit denk ik ook eens proberen.
Ik maak morgen wel ffies een foto zoals ik t heb.Als ik er geen vloeibare pakking omheen had zitten kon ik zo die carb er even af trekken en een foto maken, maar als ik dat nu doe moet ik weer met die plakzooi gaan klote als ik foto wil maken omdat ik hem zo scheef als een koekje heb gevijld.
vergeet ff niet als je dat spruitstuk wilt vast bakken dat je aluminium moet kunnen lassen.en veel mensen hier kunnen nog geen eens staal lassen(lees:beschikking over matriaal)zoals ik al zei:Ik was mee benieuwd hoe je dat begin stukje had gemaakt, waar je de carberateur over heen schuift. Ik ga dit denk ik ook eens proberen.
Gewoon je spruit op t verstek doorslijpen,halve slag draaien en vastbakken,komt ie ook recht uit en heb je geen gezeur dat je carb er niet op past.
Misschien dat je m iets zal moeten bijvijlen maar in elk geval minder als op Lukos z'n manier.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten