Met 58 start rijd hij opzich wel, alleen als je geen gas geeft valt hij uit. Ook komt er witte rook uit de uitlaat, best veel. Dit duid toch op te veel benzine, dus te grote sproeier? Want dan ga ik binnenkort ff 55,56,en57 kopen en proberen.
dan zou ik ff een iets kleiner sproeier nemen. maar wat je eerst had (53 uit me hoofd) is te kleinJah, maar ik heb geen lekke krukaskeering, het is alleen met wat ik net zeg. Dus ik snap het niet.
Ik zou gewoon eens die hele carburateur volledig uit elkaar halen en alles schoonmaken en kijken of de werking van alle onderdelen nog goed is. Misschien is dat zwaardere geluid wel gewoon omdat je luchtingang van 9mm naar 12mm is gegaan.Jah, ik ga binnekort 55, 56 en 57 kopen. Dus dan heb ik 51,53,55,56,57 en 58 geprobeerd. Doet hij het dan nog niet dan heb ik dus een miskoop gedaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat het probleem nou was: Er zit een zwart rubbertje achter het witte stukje plastic (dus in dat gat van je carb) wat over je spruitstuk gaat. Nou zat die er dus niet bij, welke idioot (eerst ruttos, toen waldo) levert dat er dan ook niet bij
Ik heb die van me 14/9 maar in me 14/12 gedaan.
Ik kwam hier achter door beetje deo te spuiten enzo, en ik zag op een gegeven moment rook ertussen door komen, dus ik vergelijken met me andere carb, en daar zag ik dat een zwart rubbertje zat die bij de 14/12 niet zat. Nu rijd hij redelijk goed met een 57. (dus 52,53 wat het zou moeten zijn klopt dus geneens) Ik was zo happy dat ik geen zin heb om hem verder af te stellen, maar ik heb nog een 56 en een 58 liggen dus dat komt goed
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten