Valt mee, ik rijd ook zonder rvs maarja 1 keer in het jaar ofzo chek je toch je brommer draai je er even aan of eraf en smeer je het draad in met iets van kopervet ofzo.Dan heb je waarschijnelijk geen RVS bouten+bussen, wat kut is.
Kan door de kou komen, in de zomer reed hij wel prima?ok, bedankt allemaal , nog 1 vraagjeals ik optrek met mn tomos, stoterd die een beetje , koemt dat door de kou? ik heb geen zijkap
Dit is een ervarings kwestie maar veelal wordt er vergeten om een veerringetje/sluitringetje te gebruiken.beste mensen,
mijn tomos is nu af, maar ik zit met een klein probleem en dat is namenlijk: schroeven doordraaien. Ik heb op de een of andere manier altijd het ongeluk dat ik schroeven doordraai. Sinds kort houd ik daarom altijd aan: handvast+eenkwart/eenhalve met de steeksleutel. alleen de voetsteuntjes gaan dan soms nog steeds los zitten. maar als ik veel meer kracht zet krijg ik voor mezelf zoon doordraai gevoel, maar ik weet dus niet of dit ook echt zo is. Hoe letten jullie erop of je iets doordraait of niet? (en kun je bij de voetsteuntjes dus gwn keiveelkracht zetten tot het niet meer lukt?)
is je chokeklein vraagje,
bij de caburateur zit een schuif dingetje,
die je naar beneden en kan duwen,
en als je vol gas geeft weer om hoog springt.
hoe heet dat ding en wat doet het precies, want ik merk wel duidelijk dat het ergens voor gebruikt word
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten