Toen ik mijn tomos net had klonk hij als een wrak, de koppeling gierde als een gek, uiteindelijk is er een heel ander motorblok onder gegaan, helaas heb ik geen foto's van mijn tomos toen ik hem net had en ook geen foto's meer van tussendoor het tunen en beunen

Setup:
DMP 65cc
RGD Puch HD Kop 50cc
Dell'Orto SHA16/16
Schuin spruitstuk getuned
Polini Membraam
Biturbo uitlaat
TWV 26-22
top 80-85 tomos teller
Styling:
Velgen zwart gespoten
Oranje rand op velgen
Oranje op kapjes
Oranje lasnaad
Streetfighter voorkapje
LED Achterlicht
DMP Carbonlook sportstuur
Chrome handvatten
Oranje neon
Hier foto's van mijn A35 Taxxity

Neon aan:

UPDATE!!! 6 maart
zoals te zijn op de foto's heb ik een nieuwe voorvork (gekocht van waldo:P), een chrome achterbrug en die lelijke ragstickers eraf gepulkt ( ongeveer 4 uur werk

ook heb ik het onderste deel van me zijkapjes afgefreesd omdat de onderkant van 1 kapje was afgebroken want het moet wel symmetrisch zijn

ik rij nu volgens n03ls Digitale teller iets van 83-84 want hij gaat zelf 83.5 en ik ga er net aan langs

Ik heb vandaag een recht spruitstuk gekocht die ik morgen ff ga opfrezen en daarna op me tomosje beun waardoor die een stuk sneller gaat optrekken

dus dan wordt mijn volgende setup:

DMP 65cc
RGD Puch HD Kop 50cc
Dell'Orto SHA16/16
Schuin spruitstuk getuned
Polini Membraam
Biturbo uitlaat
TWV 26-22
top 83-84 Digitale teller
misschien komt er dit weekend ook nog een DMP reverse onder maar dat moet ik nog even afwachten of me ouders dat toestaan (omdat me vader dan met de auto naar oestgeest moet rijden) aangezien N03l vandaag met 80 tegen een boom aan is gereden omdat zijn achterwiel blokkeerde

hij heeft een hersenschudding en veeel blauwe plekken dus als je dit leest wens hem ff sterkte

Nieuwe setup:
DMP 65cc
RGD Puch HD Kop 50cc
Dell'Orto SHA16/16
recht spruitstuk 17mm
Polini Membraam
DMP Reverse uitlaat
TWV 26-24
Top: ??
hier de foto's:

Update 13 mei
ik heb afgelopen vakantie mijn tomos opnieuw gespoten, metallic zwart (niet zelf maar door n03l want die kan erg nice spuiten). En een paar nieuwe spullen gekocht: chromen achtervering 320mm van bobotech, een buddyseat , nieuwe zijkappen, snelgas en nieuwe remhendels aluminium.
dat komt er dan zo uit te zien:P :

Update 29 Augustus
Bezig geweest met n03L, polini 65cc erop gezet, vandaag eerste start!!

Setup nu:
65cc Polini cilinder
carters aangepast voor polini
carters opgedikt
20mm mina hori spruitstuk
haakse 19mm bocht op mina spruitstuk
16mm dellorto SHA
Malossi E13 filter
70cc puchkop
dmp reverse omgelast voor polini 65
Uiteindelijk liepen de kosten alleen maar op

t spruitstuk is een beetje experimenteel :p maar tot nu toe werkt het