ixil moet ze kappe overspuite omdat jij het niet mooi vind ? donder toch op man laat hem lekker in ze waarde , puik dingetje.. ik ben ook meer van de tos maar kan wel gewoon toegeve dat die dit netjes heb gedaanUuuh nee hoor.
Kijk kom met iets unieks, wat ook mooi is. Dan is het tof. Dit is wel uniek, maar ik vind het gewoon afschuwelijk. En trouwens ik weet niet waar jij op school zit, maare negatieve kritiek is ook goede kritiek. Kan je jezelf erop verbetern bijvoorbeeld... zo kan Ixiltomos misschien de kappen overspuiten
? verder zijn keuze
Maarja lekker belangrijk nu weer ontopic
Kerel hij laat hem toch in zijn waarde hij geeft hier zijn mening en daarnaast geeft hij ook nog beargumentatie waarom zijn mening niet negatief hoeft te zijnixil moet ze kappe overspuite omdat jij het niet mooi vind ? donder toch op man laat hem lekker in ze waarde , puik dingetje.. ik ben ook meer van de tos maar kan wel gewoon toegeve dat die dit netjes heb gedaanUuuh nee hoor.
Kijk kom met iets unieks, wat ook mooi is. Dan is het tof. Dit is wel uniek, maar ik vind het gewoon afschuwelijk. En trouwens ik weet niet waar jij op school zit, maare negatieve kritiek is ook goede kritiek. Kan je jezelf erop verbetern bijvoorbeeld... zo kan Ixiltomos misschien de kappen overspuiten
? verder zijn keuze
Maarja lekker belangrijk nu weer ontopic
maar genoeg nu.. als je zo graag verder wilt, pb maar
ontopic: spatboardje zou idd wel gelijk stuk beter staan.. zou een aero eigelijk passe ?
Ja? Bedoel je Tom?leuk dat je weer zo optimistisch bent over tomos op ons TOMOS forum. maarja. leuke pleepot. Hijs nais. Alleen die kappen vind ik niet zo mooi. Iemand bij mij op school heeft die kappen ook. Stuurtje vind ik wel vet!
Kappen eraf halen is niet zoveel werk hoor... Meestal 3 boutjes per kap, zo gedaan. Die kappen kan je gewoon op internet bestellenLeuke scooter, misschien wil ik er later ook een halen. Heb je die kappen zelf gespoten of zo gehaald? Daarnaast moest het wel ene karweitje zijn al die kappen eraf halen
PS. Negatieve comments zul je altijd houden, negatieve commentaar met opbouwende kritiek is naar mijn mening niets mis mee (heb het nog nergens gezien) als je er bijv. bij verteld WAT je zou kunnen veranderen. Met alleen 'hij is lelijk' kom je inderdaad niet ver mee. Maar dat verschilt dan weer qua niveau van sommige mensen hier.
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten