Je zult van alle weinig last hebben.
Zoals adje al zei, je gaat hooguit 5 km/h harder. Maar het trekt wel beter dan *standaard 50cc. En geluid is bijna hetzelfde.?Ik heb nu standaard cilinder.
Als er nu eens 50cc airsal opgooi, Veel sneller ? Power? Herrie?
Voor welk doel? Uitlaat invetten of poetsolie?Deze is gewoon prima toch ofnie dan?
jatrekt je tomos nou valse lucht wanneer de krukas keerringen lek zijn?
Dan komt er lucht bij de spoelruimte bij de opgaande slag en perst ie mengsel eruit bij de neerwaartse slag.Wat is het gevolg van een lekke krukas keerring aan de ontstekingskant?
Hetzelfde als hierboven alleen trekt ie ook nog eens versn.bakolie mee wat resulteert in een dikke witte walm uit de uitlaat (als je motor nog wil draaien door de vettigheid).Wat is het gevolg van een lekke krukas keerring aan de koppelingskant?
Geen dank.Alvast dank
Linker krukaskeerring heeft niets te maken met het voortandwiel. Als je ketting baggervet is en je achterwiel zwart wordt dan is het vtw-keerring lek. Krukaskeerring zit achter het vliegwielValse lucht trekt 'ie bij de carb. of als je een lekke kop- of voetpakking hebt. Spuit wat deo bij de carb. en de cilinder. Als het toerental verandert, dan trekt 'ie valse lucht.
Krukaskeerring links lek: VTW, ketting en ATW onder de olie
Krukaskeerring rechts lek: er wordt olie met de benzine meeverbrand = witte rook uit je uitlaat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten