gaten in je koppelingshuis boren dan slipt koppelig meer duus hoor je amper dattie overschakelt!hoe heb jij ervoor gezorgt dat je hem bijna niet meer hoort overschakelen?
want dat geeft veel meer power volgens mij want dan blijft ie op toeren
slippen is soms wel goed, in dit geval blijft die in zn powerband en zakt die niet terug in toeren bij overschakelen. Gaten boor je geowon in de voorgetapte gaten in de bodem, dus niet de zijkantis dat slippen goed of slecht?
en moet dat in de binnen kant?
jep.ow je bedoelt als je je segmenten eraf haalt dan zie je je koppleings huis en daa zitten zeg maar halve gaten in en die kan je uit boren?
ja al die gaten heb ik wel gedaan, zo blijft die in evenwichtik heb maar 50ccdie getuned is want eerst kocht ik dit blok want ander was naar de klote
![]()
en toen kreeg ik daar een 70cc bij en die liep voor geen meter die liep nog zachter als mijn 50cc
maar moet je al die gaten uitboren?
met dank aan de ideeen van die lieve maxim2 segmentskoppeling met dank aan? Aight
jep, gewoon eentje weg latenbedankt voor de foto!
maar hoe maak jij 2 sementen? heb je er gewoon een weggelaten of wat?
Klopt, die dingen blubberen snel uit, waardoor je ze dus weer moet gaan inkorten, en met trekveren is eigelijk een veel makkelijker systeem, strakke trekveer hogere toeren wegtrekken en kan je dus net als bij scooters, kleurtjes gebruiken van de trekveren.Als ik denk aan een tomos koppeling verbeteren denk ik als eerste aan het wegnemen van die tomos veer. Voor zover ik weet rekt ie vrij snel uit waarna je een andere moet halen.
Een drie stuks koppeling met trekveren lijkt mij beter ja.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten