Koppeling met trekveren deed het niet, zoals ik al zei. Morgen ga ik ff kijken of ik een 2 segments koppeling kan maken met trekveren. filmpje van 2 segments koppeling ben ik aant uploaden, is wel helemaal in het donker maar je hoort wel het geluid.heb je een filmpje van die koppeling met 2 segmenten
en ik denk zelf persoonlijk dat een koppeling met trekveertjes iets steviger is dan een ingekorte veer.
en inderdaad zal de veer uit gaan rekken en de kans op breken is groot.
met trek veer blijft de veer gewoon zijn formaat houden.
ik zou graag filmpjes zien van beide koppelingen om het verschil te zien.
en dan verder kijken welke beter is en welke stevigste is
haha klopt, veel meer als een 3 segments koppelinghij ratelt wel lekker he je koppeling
mwa t scheelt wel een stuk want je hebt 2 segmenten in plaats van 3, dus een stuk minder gewicht en je kan je veer strakker zetten. Maargoed trekveren werken inderdaad een stuk beter, die rekken niet zo uit als deze tomos veer. Ik wil nog wel een trekveren koppeling maken maar mijn ideeen zijn nu even op dus als iemand wat weet hoor ik het graag.het lijkt niet echt heel veel verschil te hebben met die 2 sementen ofniet?
denk dat met trekveertjes het beter werkt
betere gasreactie, mwa nietecht ofzo. En ja ik rij daar met hpi en uitgeboor koppelingshuisik dank dat met 2 segmenten je een veel betere gasreactie hebt ofniet?
rij je op dat filmpje met je aangepast koppelingshuis en je hpi?
nope, er zit nu een 2.5 a 3cm ingekortte veer in die 2 segments koppeling ik heb een nieuw filmpje dat ik weg trek zal ik zo ff uploadenhuh maar je hebt je veer dus nog meer ingekort toen je hem plaatste ??? bij de twee segmenten koppeling ?
pinnetje tik je er zo uit, mijn segmenten zitten neit andersom en als je het bij de tweede doet trekt die langer door in de eerste versnellingis dat pinnetje er makkelink ui te halen?
en waarom ztiiten jou segementen anders om? geeft dat meer power?
en als je dat bij je 2e ook doet dan krijg je toch nog meer power? omdat ie lichter is ofheb ik dat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten