hallo,
ik heb het volgende probleem, als ik met mijn tomos rijd gaat hij na een tijdje heel erg stotteren alsof je ineens de brommer uitzet en door met het gas te spelen blijft hij dan stotterend rijden waarna hij vervolgens helemaal uitvalt. Als ik hem wil starten daarna doet hij dat als hij warm is beter als dat hij nog koud is. Als hij niet start haal ik de bougie eruit en maak deze schoon, als ik hem dan opnieuw start doet hij het in 1 keer weer. Het is natuurlijk raar dat ik telkens de bougie eruit moet halen als ik de brommer weer wil starten.
wat ik zou willen weten is waaraan dat uitvallen kan liggen en of dat te maken heeft met het bougie probleem.
ik heb de brommer een maand geleden naar de bromboer gebracht( voor een kappotte verlichting), die heeft eerst de ontstekking vervangen wat niet nodig is gebleken. het moest de spanningsregelaar zijn ( wat ik al had aangegeven bij de 1ste keer). sindsdien loopt hij niet meer goed.
er zit een standaard carb op met een sproeier 52. bougie is net vervangen. er zit een bromkop op en een endy terugloop. twv is 26-28. en een geheel standaard lichtfilter.