300Tja met die uitlaat ophanging, dat krijg je als je tussen de frame ophanging en uitlaat ophanging 100 ringetjes doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
300Tja met die uitlaat ophanging, dat krijg je als je tussen de frame ophanging en uitlaat ophanging 100 ringetjes doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit nu zon veerophanging busje tussen
neeuh300Tja met die uitlaat ophanging, dat krijg je als je tussen de frame ophanging en uitlaat ophanging 100 ringetjes doet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit nu zon veerophanging busje tussen
Maar niet alleen toch? Minstens 4 m10 moeren er extra tussen toch?
duh als jij met een uitlaat rijdt die half los hangt of een beetje lekt bij het mondstuk gat je pakking zo na een uurtje rijden kapot, had ik eerst ooknaja ik heb hem wel weer stil gekregen![]()
blijkt dus ook dat de uitlaatpakking alweer verot begint te rakenterwijl ik hem een paar dagen geleden nog vervangen heb
Nee hoor, die heb je allemaal nodig omdat je uitlaat anders tegen de schokbreker aankomt, dus helemaal niet nodignaja ik heb hem wel weer stil gekregen![]()
blijkt dus ook dat de uitlaatpakking alweer verot begint te rakenterwijl ik hem een paar dagen geleden nog vervangen heb
edit: en die 374838482838888475543920 ringetjes zitten er alvast voor als ik me chrome brug erop heb. want nu heb ik maar 2 ringetjes nodig eigenlijk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten