- Welke model tomos heb je? tomos a35
Uit welk jaar komt de tomos ? 2003 of 2005
Is het een snor of een brommer? brommer
Wanneer ontstond het probleem? na het spuiten
Heb je onlangs iets veranderd aan je tomos?
ik heb het blok ervan af gehaald
Wat is het probleem?
ik heb een probleem ik ging mij brommer spuiten top geworden maar ik had het blok ervan af gehaald en allenmaal nieuwe pakkingen overal tusssen gedaan (spruitstuk , cilinder pakkingen , uitlaatpakking) voor de duidelijkheid hij reed daarvoor perfect maar nu niet meer na het spuiten toen was ik klaar met spuiten toen alles weer erop gezet toen dee hij het in een keer draden goed aangesloten toen wou ik een eindje gaan rijden toen ree hij heel even lekker weg en toen knalde hij keihard iedereen zat me aantekijken ik gewoon met me stomme kop doorgereden ik denk laat ik er nog maar even naar kijken ik kijken maar kon niks vinden toen de volgende dag wou ik naar me werk rijden hij ree weer heel beroerd toen ree ik 200 meter van me huis weg en knalde die uit ik naar huisgelopen fiets gepakt toen was ik weer klaar met werken ik denk ga even kijken of me brommer het weer doet hij dee het weer in een keer en reed een paar knalletjes en toen ging hij heel erg stotteren en dat heb ik nog steeds maar de knallen zijn nu over

alvast bedankt gr r