Klopt, heb ik er weer afgehaald omdat ik zag dat mijn achtervelg toch ook gespoten moet worden, nu wel met motip en blanke lak!Ik zie ook echt geen velgenlint.
Dankjeik vond toen die op het gras stond het mooist :$ maar dat is mijn mening
Verder zeker wel nice tosje
hij staat strak in de lap.Dankjeik vond toen die op het gras stond het mooist :$ maar dat is mijn mening
Verder zeker wel nice tosje![]()
Ik vindt hem nu zelf erg mooi, er komen nog wel een aantal veranderingetjes aan, maar eerst krijgt mijn crosser aandacht.
Ja klopt, die lak is echt nog helemaal top, de vorige eigenaar wist van poetsenhij staat strak in de lap.Dankjeik vond toen die op het gras stond het mooist :$ maar dat is mijn mening
Verder zeker wel nice tosje![]()
Ik vindt hem nu zelf erg mooi, er komen nog wel een aantal veranderingetjes aan, maar eerst krijgt mijn crosser aandacht.
mooi tomosje, alleen is zo`n snelgas wel fijn ??
Wat is dat nou weer voor een onzin, alsof ie door snelgas een vetter geluid maakt. Enige verschil is, dat je iets verder moet draaien wat 1/10 van een seconde duurt en je hebt hetzelfde geluidJa klopt, die lak is echt nog helemaal top, de vorige eigenaar wist van poetsen![]()
Snelgas vindt ik persoonlijk erg lekker omdat je maar een heel klein beetje gas hoeft te geven en dan is de gasschuif al vol open, dit resulteerd in een leuk geluidje
hahaWat is dat nou weer voor een onzin, alsof ie door snelgas een vetter geluid maakt. Enige verschil is, dat je iets verder moet draaien wat 1/10 van een seconde duurt en je hebt hetzelfde geluidJa klopt, die lak is echt nog helemaal top, de vorige eigenaar wist van poetsen![]()
Snelgas vindt ik persoonlijk erg lekker omdat je maar een heel klein beetje gas hoeft te geven en dan is de gasschuif al vol open, dit resulteerd in een leuk geluidje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten