er komt geen lelijke kutscooter in de werkplaats!!!!!
alleen mooie tomosjes

Naja, niet eens door het gezeik van scoots4breakfast, heb ik toch besloten dat ik deze tomos weer rijdende ga maken, desnoods met een ander frame, waardoor het eigenlijk deze tomos niet meer is, maar dikke care
Kleuren worden,
Frame: Glanswit/Parelmoerwit
Velgen, zwart met gepolijste rand
Achterbrug, voorvork, standaard chroom
zwart stuur
zwarte dmp terugloper,
kdenk dat dat wel vet wordt :p
kijk maar uit strax komt hij vandaag met een gloednieuwe aprillia aanrijdenmuhahaahhahahahhahahaa het zeiken heeft gewerkt
Inderdaadkijk maar uit strax komt hij vandaag met een gloednieuwe aprillia aanrijdenmuhahaahhahahahhahahaa het zeiken heeft gewerkt
of jij kan geen scooter betalen waardoor je zulke taal uitslaatje wilt gewoon niet toegeven dat scooters lelijke ragdingen zijn waar een kutgeluid uit komt
jij ook niet want anders zou je hier niet rond hangenof jij kan geen scooter betalen waardoor je zulke taal uitslaatje wilt gewoon niet toegeven dat scooters lelijke ragdingen zijn waar een kutgeluid uit komt
![]()
Nee, oude type trommels, heb ik over het algemeen betere ervaring mee dan nieuwe type.Goed bezig.
Een schijfrem ga je niet monteren ofwel?
Whahah zolang ik daar die tomos maar vandaan kan halenJongen leiden zuigt, leiden is westen van nederland wat is dat allemaal schijt. Ik bedoel maar, ziggy woont er![]()
Wat doe je, mijne was veel toffer geweest
ejoh flikker leiden is de booooomJongen leiden zuigt, leiden is westen van nederland wat is dat allemaal schijt. Ik bedoel maar, ziggy woont er![]()
Wat doe je, mijne was veel toffer geweest
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten