Als je een ketting spons hebt en een ketting schakel niet.Ik zag et al ja
Btw: Is het trouwens moeilijk om je ketting in te korten? En als je je wiel eraf haalt voor een ander tandwiel kan je dan gwn je remkabel laten zitten?
Als je een ketting spons hebt en een ketting schakel niet.Ik zag et al ja
Btw: Is het trouwens moeilijk om je ketting in te korten? En als je je wiel eraf haalt voor een ander tandwiel kan je dan gwn je remkabel laten zitten?
Ok,Ik zou je zuigerveren eerst maar even inrijden
Als het goed is kan je je hele rem trommel eraf halenIk zag et al ja
Ik heb hetzelfde na monteren van nieuwe zuiger. Heb er nu 100 km mee gereden en het getik is nog even hard als eerst. Ik heb ondertussen al 2 keer de cilinder eraf gehaald, en alles is nog prima in orde.beste,
Ik heb ff een vraagje.
Ik hoor sinds vandaag een tikkend geluid uit me cilinder.
ja echt uit me cilinder. terwijl ik dat eerst niet hoorde
kan dit komen omdat het nog vrij nieuwe zuiger veren zijn??
ik vraag het nu maar ff omdat ik nu geen zin heb dat ding uitelkaar te halen.
het is echt een metaal tik dat verdwijnt als ik gas geef en terug komt.
ik denk zelf dat het miss wat vuil is tussen de veren of omdat deze veren nieuw zijn.
maar ik moet eerlijk zeggen voor dat ik shell brommer mix heb getankt was het er nog niet, en een paar dagen er na wel.
of het komt door me nieuwe zuiger veren die nog niet eens 15 km oud zijn.
mvg bas
Ok, dan blijf ik er maar mee rijden.Ik heb hetzelfde na monteren van nieuwe zuiger. Heb er nu 100 km mee gereden en het getik is nog even hard als eerst. Ik heb ondertussen al 2 keer de cilinder eraf gehaald, en alles is nog prima in orde.beste,
Ik heb ff een vraagje.
Ik hoor sinds vandaag een tikkend geluid uit me cilinder.
ja echt uit me cilinder. terwijl ik dat eerst niet hoorde
kan dit komen omdat het nog vrij nieuwe zuiger veren zijn??
ik vraag het nu maar ff omdat ik nu geen zin heb dat ding uitelkaar te halen.
het is echt een metaal tik dat verdwijnt als ik gas geef en terug komt.
ik denk zelf dat het miss wat vuil is tussen de veren of omdat deze veren nieuw zijn.
maar ik moet eerlijk zeggen voor dat ik shell brommer mix heb getankt was het er nog niet, en een paar dagen er na wel.
of het komt door me nieuwe zuiger veren die nog niet eens 15 km oud zijn.
mvg bas
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten