haha bedankt,,,,,ik vond het al zo raar dat hij langzamer ging rijden
Heb hem daarom op de helft gezet maar heb een foto gemaakt van hoe hij eerst stond, dus ga hem zo snel mogenlijk terugzetten.
Kan dit kwaad als ik die verschuif?
Tomos A35 - Snor
14/12 carb
50cc Airsal
Puch HD kop R.G.D.
Tecnigas Next-R Chrome Edition
TWV: 26-28
spruitstuk ontgrenst
Powerfilter
Sproeier 62
Zeker een mooie uitlaat, alleen vind ik nu wel dat die demper erg blauw is in tegenstelling tot de rest van je tomos, dus ik zou of meer blauwe onderdelen erop zetten, of carbonfolie/zwart folie over de demper doen, of het lekker zo laten dat is jouw keuze XD
Ik verkoop Tomos onderdelen, ik heb geen topic, als je iets wilt kopen moet je me gewoon een pb sturen.
Ik koop de meeste dingen bij scooterenminibikeshop.nl of bij de bromboer in de buurt.
Ja snelgas zou een snellere gasreactie moeten geven. Maar ik merk er niet veel van. Hij is wel veel soepeler dan een normale gashendel.
Maar ik heb hem natuurlijk ook gekocht omdat ik hem mooi vond
Tomos A35 - Snor
14/12 carb
50cc Airsal
Puch HD kop R.G.D.
spruitstuk ontgrenst
Powerfilter
Sproeier 62
Ik heb mijn snelheid gemeten naast een schakelbrommer. Maar toen ik een bullit had reed ik ook ongeveer 46 km/h (ook gemeten met dezelfde schakelbrommer).
Dus ik weet niet waarom ik niet harder ga
Tomos A35 - Snor
14/12 carb
50cc Airsal
Puch HD kop R.G.D.
spruitstuk ontgrenst
Powerfilter
Sproeier 62
Dikke uitlaat, ziet er zwaar goed uit twee van die Tomosjes naast elkaar en dan alletwee zo'n chrome terugloper. Als ik m'n nieuwe Tomos heb aangeschaft zal ik 'r ook maar eens zo'n uitlaatje op fixen. Hoe duur was hij bij jou in de buurt? Hier zat hij rond de 60 euro.