jep, moet ik nog ff plamuren dat ding en daarna mooi kleurtje spuitenGa je die halen met dat nog niet afgewerkte soort van 910 zitje?
op deze tomos heb ik een olie geveerde voorvork, hier zitten zowiezo al geen rubbers op. Deze vork is een stuk sterker als oud type, deze gaat bijna nooit krom(of je moet HEEL hard gaan) en veert ook een stuk lekkerder. Wel is die veel zwaarder als het oud type voorvork. Op mijn sprinter zit wel een oud type voorvork zonder rubbers. wat bedoel je met ' Zal ik is doen.' ?Zal ik is doen.
Waar heb je die voorvork gekocht, en rijdt hij beter/confortabler? Hij ziet er wel vetter uit zonder dat rubber.
gekocht tegelijk met een 2008 blok(wat ik aan waldo verkocht had) spatborden, bagagedrager en nog wat troepmaar hoe was je eigenlijk aan die vork gekomen dan?
ok thnxop deze tomos heb ik een olie geveerde voorvork, hier zitten zowiezo al geen rubbers op. Deze vork is een stuk sterker als oud type, deze gaat bijna nooit krom(of je moet HEEL hard gaan) en veert ook een stuk lekkerder. Wel is die veel zwaarder als het oud type voorvork. Op mijn sprinter zit wel een oud type voorvork zonder rubbers. wat bedoel je met ' Zal ik is doen.' ?Zal ik is doen.
Waar heb je die voorvork gekocht, en rijdt hij beter/confortabler? Hij ziet er wel vetter uit zonder dat rubber.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast