Je moet de politiekleuren namaken, maar nét een tikkie anders. Dan zijn het dus geen politiekleuren meer

En zodoende kunnen ze je geen donder maken

Hahah dat is nog wel een idee.. en dat met mn witte systeemhelmBeter idee.
Je moet de politiekleuren namaken, maar nét een tikkie anders. Dan zijn het dus geen politiekleuren meer![]()
En zodoende kunnen ze je geen donder maken
Ok. Als iemand anders nog ideeen ervoor heeft hoor ik het graag want die voorband en dat ruitje is t eerste waar ik me mee bezig ga houden!Neen, geen inspiratieDie ene post was genoeg om mijn bron uit te putten.
precies...Wat heeft ie nou aan zo´n opmerking
kom met een goede tip (bijvoorbeeld voor dat ruitje) of iets in de richting daarvan en we praten verderja gaat rijden zonder kappen
neos? gatver! lelijk, rotSorry maar...
Ik vind het een spuuglelijk dingde koplamp is zo nog groter als 2 autolampen bij elkaaar. het ding is zo ontiegelijk lomp en zit niet lekker. Mijn vriend ze scooter was laatst namelijk total loss en toen had ie dit ding als leenscooter. Ik heb erop gereden en het rijdt zo saai en langzaam... Beter koop je gewoon een neos super degelijk blok en kun je iets heels leuks van maken.
Ghehe sorry robert:P Had het ook wel lachen gevonden om met jullie ff die Tomos af te stellen, maar ik was het zó zat met dat ding.. vandaar..![]()
![]()
scooter
![]()
![]()
dat wij nou scooters rijden die gewoon eens een km of 20.000 kunnen rijden zonder problemen en zij suicidale omabrommertjes... Tja
ghehehehe kijk...dat wij nou scooters rijden die gewoon eens een km of 20.000 kunnen rijden zonder problemen en zij suicidale omabrommertjes... Tja
Daar heb je helemaal gelijk in! Scooters zijn een stuk zwaarder en dus kan je minder brokken krijgen. Het blok is van oerdegelijke kwaliteit en gaat wel ongeveeer 159.763km langer mee als een tomos.
daarnaast zijn de banden van tomos gewoon kut en is een tomos gewoon helemaal kut en zijn jullie gewoon jaloers dat jullie geen mooie scooter kunnen betalen.!!!!![]()
]
ofzo
Precies... Hier zit net een nieuw blok in met bijna 350 km op de teller, en nieuwe kappen. Verder is het voorbandje nog vervangen en komt er een kuipruitje op het stuur net als bij een SR, Runner of NRG MC3. Ik heb alleen nog geen idee hoe, want dat ding moet voor een viva city waarschijnlijk speciaal op maat worden gemaakt, en waar ik dat ga doen weet ik ook nog nietLeuk ding man, zit ook te kijken voor een Sportline als ik mijn SF2 verkocht krijg, maar ik wil liever het donkerzilver/oranje model. Erg leuk! En fuck die haters, dat wij nou scooters rijden die gewoon eens een km of 20.000 kunnen rijden zonder problemen en zij suicidale omabrommertjes... Tja
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast