Deze cilinders zijn trouwens 140 nieuw ongeveer en ik heb er 50 inc voor betaald!
Oja TTW bedankt voor die chille oplossing met et gebroken boutje:D
Scheelt me weer 40 om het niet bij de bromboer te laten doen!
@ebbo: geen zin

sjorry cor.als je had gelezen komt er een airsal onder voor a55 blokken, met grote spoelers. Dus de spoelers komen overeen.Oh god zo een grote spoeler blok, die lopen altijd zo vergaard. + dat je flink aan je parmakit hemd kan gaan schuren voordat die past waarschijnlijk.
Hpi is leuk, maar da's logisch.
@ Tosser, zit er dan voor die rotor trekker al schroefdraad in je rotor?
Tering hee, Dennis is meesterDe hpi loopt hoor, en nog stationair ook
Wat niet mijn fout was, dat was waldo's schuldhaha damn zeg, ik had het vanavond wel weer even gehad met jouw tomos na ongeveer 15 keer die rotor erop en eraf doenJammer dat we hem niet goed lopend hebben gekregen. En nog credits voor Dennis die hem de 2e keer meteen lopend kreeg
(eerste keer vergeten stator aan te draaien en zat rotor verkeerd om)
Neuh, jij wist neit waar hpi logo moest, toen raakte ik in de war, ritske spacede hem helemaal en toen! ging het foutWat niet mijn fout was, dat was waldo's schuldhaha damn zeg, ik had het vanavond wel weer even gehad met jouw tomos na ongeveer 15 keer die rotor erop en eraf doenJammer dat we hem niet goed lopend hebben gekregen. En nog credits voor Dennis die hem de 2e keer meteen lopend kreeg
60mm voorontsteking
.
voooooorwiel:P haha maar ik kom binnekort ff langs om je brom te checken!Neuh, jij wist neit waar hpi logo moest, toen raakte ik in de war, ritske spacede hem helemaal en toen! ging het foutWat niet mijn fout was, dat was waldo's schuldhaha damn zeg, ik had het vanavond wel weer even gehad met jouw tomos na ongeveer 15 keer die rotor erop en eraf doenJammer dat we hem niet goed lopend hebben gekregen. En nog credits voor Dennis die hem de 2e keer meteen lopend kreeg
60mm voorontsteking
.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten