Gozer kijk z'n onderschrift dan! Kan hij er wat aan doen...aangezien ik steeds meer scooters zie, en dan vooral aprilia purgeot en yemaha.
kerel leer eerst schrijven voordat je een poll opent
Kijk met jou kan ik praten. Ik heb een Derbi én een TomosJe onderschrift mag ook wel wat mooier. En oja. Mensen met dyslexie hadden toch vooral moeite met lezen?
En ohja. Ik zou nooit een scooter nemen. Ik zou of een tomos of een schakel kiezen. Tomos omdat ze gewoon super tjill zijn. En als ik hard wil voor lange afstanden wil ik niet op zo'n pleepot gezien worden maar een heerlijke schakel. Derbi ofzo.
Je hebt geen geld over voor een schakelHeerlijk![]()
Maja, ik heb het geld wel voor een schakel maar heb het er niet voor over. En mag toch niet. En mag sowieso geen 2 brommers.
Echter verplicht niemand jou om hierop te reageren. Dus wat als je de mensen onder ons, die wél interesse hebben in scooters, een gunst zou doen door jouw mening over scooters voor je te houden?Ik mag wel twee brommers, die heb ik namelijk al. En ja als ik geld had stond hier een Derbi Senda in de schuur of een oude zundapp
ofzo i.p.v. zo'n plastic hok. Ik heb ook niet gestemd op je poll omdat je alleen maar scooters erbij hebt staan, ik neem aan dat je onder puch de laatste modellen bedoelt(zip enzo).
En het is nogal logisch dat je op een brommerforum negatieve reacties krijgt over scooters, dat is hetzelfde als je op een scooterforum gaat vragen wat ze van een brommer vinden
PS Het is yamaha ipv yemaha
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten