ok, ik ga hem dus ff kopen van die gast.Bij Erik de Wit hier in Den haag heb ik hem voor €30 gezien, dus als jij hem 7,50 kan krijgen is dat nogal goedkoop ja
kan idd gewoon van je ketting komen. heb je onlangs je ketting gesmeerd ?Bij een lekke VTW keering, wordt je wiel dan echt heel snel vies? Want mijne heeft wel een paar spettertjes, maar dat kan dan ook van de ketting komen.
je kunt het doen. je krijgt dan wel minder lucht dus je moet een kleinere sproeier erin doen.Ik rij nou met een 65 cc,15/15 carb met sproeier 68,12mm spruit en std bromuit laat +powerfilter.
Maarrrrrrrrrrrrrr ik vind die filter teveel herrie maken,kan ik dan ook met een std filter gaan rijden of bijv schuim in deze filter doen om t geluid te dempen?
zoja wat moet ik nog meer aanpassen?
kan idd gewoon van je ketting komen. heb je onlangs je ketting gesmeerd ?Bij een lekke VTW keering, wordt je wiel dan echt heel snel vies? Want mijne heeft wel een paar spettertjes, maar dat kan dan ook van de ketting komen.
als je je ketting afveegt en je krijgt alsnog van die spetters, lijkt het mij dat je vtw keering lek is.
je kunt het doen. je krijgt dan wel minder lucht dus je moet een kleinere sproeier erin doen.Ik rij nou met een 65 cc,15/15 carb met sproeier 68,12mm spruit en std bromuit laat +powerfilter.
Maarrrrrrrrrrrrrr ik vind die filter teveel herrie maken,kan ik dan ook met een std filter gaan rijden of bijv schuim in deze filter doen om t geluid te dempen?
zoja wat moet ik nog meer aanpassen?
vraagje van mij nu:
die vraag heb ik ook al eens gesteld
die kleinste diend voor de oude tomosen met trappers
mvg bas
ik kocht dus een keeringset van scooterenminibikeshop. daar zaten 2 krukaskeeringen, 1 vtw keering en 1 kleine. waar hoort die kleine?
http://scooterenminibikeshop.nl/content ... /56216.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
de bovenste.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten