als jij even de vraag goed leest snap je dat dat het probleem niet isAls je de SEARCH eens gebruikt. Zie je dat hiervoor al en FAQ is geschreven.
Ablief: viewtopic.php?t=4054" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kickstart rondel zit, zoals sjaakvanvoorschoten al zegt, niet goed. In het blok hoort een soort van U-achtig metalen dingetje precies in een gat te vallen zodat hij zitzelf vast klemt. Deze is waarschijnlijk eruit geschoten.nee, dat is wat anders. dat gaat alleen over het vervangen/terugzetten van de veer. ik heb deze toevallig gister nog terug gezet omdat m'n vorige was afgebroken (nog bedankt voor de FAQ!) maar m'n kickstart draait soms zo naar beneden dat hij helemaal niks 'pakt' de brommer start dan dus ook niet.
EDIT: als je normaal je kickstart naar beneden trapt, voel je 4 verschillende standen. net als je krukas, die heeft ook 4 verschillende standen (inlaatslag-compressieslag-arbeidsslag-uitgaansslag) maar als ik dus die doordraaiende kickstart heb, is de kickstart gewoon met 1 vinger met een constante beweging (zonder die verschillende 'krukas-standen' dus) naar beneden te duwen.
hopelijk snap je nu wat ik bedoel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten