Als je hem door moet slijpen zul je hem ook echt dóór moeten slijpen en dan kun je niet verhinderen dat je hem beschadigd. Das echt zo goed als onmogelijk.
adje, heb jij even pech gehad, die wielen heb ik gekocht . Kopen, 40 euro? . Je hebt trouwens voor die wielen het oude type trommelrem nodig. Ik heb trouwens nog wel een mooi setje spaakwielen voor je met hier en daar wat roest
Tomos (was)is toch wel even wat anders, totdat ze met scooters begonnen.....
Weet er iemand toevallig hoe je zo'n ronde koplamp aan kunt sluiten, ik heb 3 draden en me koplamp heeft 3 aansluitingen, maar ik heb geen idee welke draad aan welke aansluiting hoort te zitten.
Of je beunt een computervoeding om naar een werkplaatsvoeding je denkt misschien waar de fck heb ik dat voor nodig maar het is echt heel handig en heel makkelijk, misschien maar een keer faq voor maken
Ik verkoop Tomos onderdelen, ik heb geen topic, als je iets wilt kopen moet je me gewoon een pb sturen.
Ik heb een probleem
als ik mijn tomos aantrap start ie meteen op choke dan doe ik hem van choke en dan klimt ie in toeren en dan slaat ie af en op remreiniger loopt ie wel gewoon door
weet iemand wat er dan mis is