Even niets laten weten, er komen weer foto's moet ga vanmiddag ff nieuwe maken, het is inmiddels een rollend frame, spruitstuk is klaar, zit er op, blok kan er bijna onder, ziggys wilt mijn cilinder nog even onder handen nemen dus dat is wel beter, want hij ziet er nu niet uit. dan moet ik nog een velg fixen, en dan rijdt het, waarschijnlijk rijdt het een dezer dagen al maar met ander type velgen.
Ik verkoop Tomos onderdelen, ik heb geen topic, als je iets wilt kopen moet je me gewoon een pb sturen.
Op de bovenste foto reed ie net een dag, de avond daarvoor had ik em in elkaar gezet de "quadro" is geen quadro het is dezelfde tomos als op de eerste foto, de tomos op de eerste foto bestaat nu niet eens meer
Ik verkoop Tomos onderdelen, ik heb geen topic, als je iets wilt kopen moet je me gewoon een pb sturen.
En als je de tekst even had gelezen had je gelezen dat hij af was op de velgen na wat denk jij nou, dat ik rood met geel ga combineren Er komen hele andere velgen onder, Stervelgen van een A3 DG Disco met of een gepolijst randje, of een rode velgstreep.
Spuitwerk is ook niet netjes, baal ik zelf ook van, maar sinds gister heb ik beschikking tot een compressor met autospuit, dus ik ga toch overwegen hem nogmaals te spuiten.