En dan wordt het waarschijnlijk een van deze modellen:
Tomos Standard
/
Tomos Classic
Ik denk dat het een classic wordt. Dit vind ik wel orgineel met al dat chroom en die spaakwielen.

de tomos classic

Tomos standard
Ja ik weet eigenlijk ook al zeker dat ik de Classic wil. Waarschijnlijk zet ik er een Bullut uitlaatje op.Hey Michiel,
ik zou zeker voor de classic gaan. Je ziet ze idd bijna nooit en ze zijn erg mooi. Succes met je keuze en laat ff horen wat het is geworden.
Groeten Fido..
de streetmate vind ik dus echt een schijtlelijke plastice wannebe oldtimer look nep schakel.. maarjah smaak verschilt ...Ik las op tomos.nl dat de modellen: STreetmate en Revival TS een 50% sterkere motor hebben.
Zijn er mensen die met deze 50% sterkere motor hebben gereden? is dit ook daadwerkelijk die 500 euro extra waard?
Ik vind zeker die streetmate wel een leuk model, alleen hij is 500 euro duurder dan de classic.
Heeft ook 50% meer power, maar voel je dit ook daadwerkelijk als je ermee scheurt? verbruikt hij dan ook meer?
Volgens mij is de Classic in prijs/kwaliteit-en-orginaliteit verhouding het leukste model van het moment.
Haha wel lachen, sinds ik gestopt ben met roken zit ik met een groot luxeprobleem. (als ik stopte, mocht ik een brommer)
maar de top isniet hoger toch?die twee modellen hebben dat, omdat deze zijn ontworpen om met twee mensen te rijden de andere modellen niet.
ja Taxxity is voor mij geen optie, ik vind de koplamp van dit model niet mooi. Standard gaat nog wel, maar de Classic vind ik helemaal vet.Ik snap niet waarom mensen niet voor 100 euro meer een taxxity pakken of iets dergelijk. Deze behouden de waarde langer en is ook origineel
kan, maar daar heb ik niet zo'n zin in, allemaal extra kosten. Ik hou het bij de classicDan koop je togh een nieuwen koplamp.. ??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten