Deze vragen heb jij volgens mij al 20x gesteld?http://www.scootbike.nl/index.php/compo ... t_id,6755/
zou deze techno cc uitlaat op me tomos funtastic passen. ( en is het een goede trekuitlaat? of wat is een betere uitlaat eventueel?)
volgens mij moet het passen, maar wil nog meer zekerheid![]()
en ik zie da je verschillende bochten in mm's hebt, hoe meer mm hoe harder die gaat of optrekt, of hoe moet ik dat zien?
ik heb bijvoorbeeld nu een techno teruloper, maar vind tegenvallen met snelheid ( gaat maar 30/35, met achtertandwiel 26)
Maaruh als ik buk en beetje wind mee dan gaat die 45 en soms de 50, hoe kan dit?
Reacties zijn welkom
Een Proma GP monteren is precies hetzelfde als een standaard uitlaat monteren. De ophangpunten zijn precies hetzelfde.Ik wil ergens in de komende tijd een Proma GP gaan kopen en onder me Tomos (Standard) gaan zetten, het lijkt me dat dit niet moeilijk is om erop te zetten, en hoe moet het precies?
Ik heb alles standaard, en een gewoon A5 blok. Hij rijdt sinds ik hem tweedehands bij een winkel heb gekocht al altijd 55 km/h (waarschijn ergens een begrenzer eruit?) en ik wil met die uitlaat niet harder als 65 gaan. Kan dit?
Ik weet het, late reactie op een vraag die de eigenaar allang beantwoord heeft gekregen. Maar ik heb ook een Funtastic en ik wou de bromboer ook een Tecno CC eronder laten zetten, maar het paste niet bij de flens. Hij was te kort. De ophanging bij de demper paste wel volgens hun. Misschien had de bromboer gewoon niet genoeg geprobeert. Maar ze zeiden wel dat ze de uitlaat zouden moeten verlassen om hem te laten passen.Deze vragen heb jij volgens mij al 20x gesteld?http://www.scootbike.nl/index.php/compo ... t_id,6755/
zou deze techno cc uitlaat op me tomos funtastic passen. ( en is het een goede trekuitlaat? of wat is een betere uitlaat eventueel?)
volgens mij moet het passen, maar wil nog meer zekerheid![]()
en ik zie da je verschillende bochten in mm's hebt, hoe meer mm hoe harder die gaat of optrekt, of hoe moet ik dat zien?
ik heb bijvoorbeeld nu een techno teruloper, maar vind tegenvallen met snelheid ( gaat maar 30/35, met achtertandwiel 26)
Maaruh als ik buk en beetje wind mee dan gaat die 45 en soms de 50, hoe kan dit?
Reacties zijn welkom
In ieder geval zal de flens van de uitlaat gewoon passen, wellicht zal je een andere ophanging moeten verzinnen voor bij de demper (weet verder niet hoe het frame eruit ziet qua ophanging) En andere vragen over uitlaten kan je allemaal prima vinden hier op het forum.
En over dat bukken met windje mee lijkt me vanzelfsprekend dat je iets harder gaat...
Niet eens over nagedacht, zou best eens kunnen26mm binnendiameter (en 28mm buitendiameter waarschijnlijk). Speedy en std snel lijkt mij hetzelfde, ik heb nog nooit van speedy gehoord
Krijg je dat uitlaatverloopsteuntje erbij ofzo?''Iets snellere uitlaat dan een originele.
Deze uitlaat past onder de oude type's met een bout's bevestiging achter, deze is met een uitlaatverloopsteun ook passend te maken op een nieuw type ''
Nice, dan hoef ik me daar geen zorgen over te makenDat is mijn setup en ik rij met 26-31 al rond de 40 km/uur.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast