Ik kon de originele quadro estart stickers niet vinden en deze vind ik ook mooierWaarom doe je er niet originele quadro stickers op?
Deze zijstandaard komt van scooterenminibikeshop af bijna alles overigensziet er mooi uit waar bestel jij die spullen dan ik heb nog nooit sown chrome zijstandaart gezoen met het bevestigings plaatje ook chrome
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
het heeft iets weg van een stierZeker mooi! Op 1 of andere manier vind ik een tomos zonder wielen zo gaaf eruit zien!
Je gaat niet aan een e-start kabelboom solderenDie lak![]()
Waarvoor trek je zelf niet gewoon je e start kabelboom uit elkaar en maak je hem zelf opnieuw, valt echt wel mee als je een beetje kan solderen...
Daar begin ik niet aan ben niet zon technisch iemand ik word nu al helemaal gek van al die gekleurde draden aansluiten laat staan dat ik zelf een kabelboom in elkaar moet zettenDie lak![]()
Waarvoor trek je zelf niet gewoon je e start kabelboom uit elkaar en maak je hem zelf opnieuw, valt echt wel mee als je een beetje kan solderen...
ThnxZiet er onwijs mooi uit! Dus je hebt alles met motip gespoten behalve de blanke lak?
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Deze vering is 300mmNice.
Hoeveel mm zijn die achterveren?
Stickers blijven zitten heb ze dr niet voor niks opgeplaktvoor een standaard zwart kleurtjegijntje:P hij is egt uber netjes gewoorden...
maar ik zau wel ff die stikkers er afpulken..woort i gewoon ff wat strakker door en zie je meet van dat ubergeile zwart
Als je even had teruggelezenecht nice dingetje![]()
mag ik vragen met welke verf je die velgen hebt gedaan ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten