Maar is het dan schadelijk om een snorzuiger met een bromkop te gebruiken? (anders moet ik weer dat hele blok eraf halen etc)

.Het gaat me eigelijk vooral om de trekkracht en die 2/3/4 km sneller. En hoelang moet je ong inrijden met alleen een nieuw kopje?
En welke zwarte verf moet je op zo'n blokje gebruiken?
Ik dacht dat dat op die site alleen de kop was, maar je krijgt er voor die prijs dus ook een zuiger bij?
Edit: Ik zie 2 verschillende. Die 50cc airsal en gewoon ''Cilinder 50 cc snel met nicasilwand set tomos''.
De airsal (rode doos)is 20 euro duurder, en er staat bij ''inc zuiger''. Bij die andere zonder rode doos staat er niks, is dat ook met zuiger?
Een snorzuiger met bromkop maakt niets uit, het enige verschil is dat een bromzuiger 2 sleuven heeft waardoor het inlaattraject beter verloopt, met een nieuwe kop hoef je naar mijn weten niet in te rijden.
Bij de kop krijg je geen zuiger, bij de cilinder wel, dus die kan je gewoon gebruiken, op je blok kan je normale zwarte lak gebruiken, op je cilinder Motip Heat Resistant Black, of een andere hittebestendige lak,
Meestal krijg je bij je cilinder een zuiger, anders moet je even een mail sturen, een nicasilwand is een coating over het aluminium heen, zonder die coating gaat die cilinder het niet echt lang uithouden, aluminium cilinders hebben altijd een nicasil wand, gietijzeren cilinders niet.