Is het een nieuwe? Loopt ie wel soepel of niet?ff vraagje
de km teller aandrijving zit met een pinnetje in dat gat op de voorvelg maar gaat er steeds uit (heel de lak eraf)
hoe moet dat want elke keer gaat die eruit en gat alles kapot nu zit er zelfs een scheur in heb hem er gister opgezet
1. Nee.Ik heb eigenlijk meerdere kleine vragen.
M'n brommer is een Tomos A35 uit 2000.
1. Is het mogelijk het geluid van de standaard uitlaat verder te dempen met bijvoorbeeld staalwol of iets dergelijks?
2. Na 10km gereden te hebben heb ik de bougie eruit gehaald (toen ie nog warm was) en ik vond em wel erg wit.
Eenmaal wat afgekoeld kreeg de bougie wel een wat bruinere kleur (helaas geen foto van)
3. Als ik rij en vol gas geef houd ie soms in op de top om dan weer iets te versnellen, weer iets af te remmen, iets te versnellen en eigenlijk blijft de snelheid dan een beetje schommelen. Dit is niet altijd zo.
4. Is het mogelijk de vering strakker af te stellen (zowel van het zadel als bij de wielen) met mijn gewicht (95kg) staat de vering eigenlijk te slap.
Sugi
Ja dat klopt. Middelste schroef eruit bij het nieuwe olie erin gieten. en dan wachten totdat daar de olie eruit loopt. Dan zit er genoeg inik wil mijn olie gaan vervangen maar wat is mijn olie peil schoef is dat op de foto de schoef die in het midden zit en is de schoef onderop om het eruit te laten lopen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten