Ik ben hier pas lid sinds vanochtend. Ik dacht misschien is het leuk om een foto te plaatsen van m'n Tomos.

Het is een Tomos A35 snor uit 2005
Hier is ie dan:

Update 25 mei:
Vering versteld. Nu kan er iig wel iemand achterop zonder dat me spatbord naar de griefus gaat. Stelt niet veel voor, je ziet er niks van. Waarom post ik dit?

Update 3 juni
Ik rijdt nu nog net geen weekje met m'n Tomos naar school en je raad het nooit. Die @#%*@#$ jatte me gashendel. :S Hoe triest kun je zijn??
Maarjaa. ik heb ff geen foto, want hij staat nu bij een maat.. die had me ff naar huis gebracht.
Ik heb ook gelijk een nieuwe gekocht bij de bromboer, die zet ik er vanavond op..
Update 5 juni:
Trouwens gister de gashendel weer gemaakt, was meer werk dan we dachten.

Vandaag heb ik een aantal spulletjes binnen gekregen.
- Stnd snel uitlaatje
- Achterzitje + voetsteuntjes
- tankdopje met slot
- Kickpedaal rubbertje
Ik heb alles gelijk erop gezet.
Aanschouw hier de foto's!
Hij loopt nu 35 op me fietstellertje! Dus door het uitlaatje loopt ie 7-8 km harder. En ATW 33!

Update 1 juli
Vandaag sproeier 53 en 54 geprobeerd, omdat hij een beetje moeilijk deed met starten... 54 beviel me beter, dus die is het geworden.

Vrijdag ga ik me carb een schoonmaak beurt geven en het vraagteken veertje in m'n koppeling vervangen. Als ik eraan denk post ik wel een foto.

Update 16 Juli
Ik had een paar dagen terug de hele koppeling uit elkaar gehaald.. Ik zelf kon niks vinden wat er fout aan was. Toen ik de olie eruit liet lopen kwam er minder dan 50ml uit.. Dus olie vervangen en nu loopt ie al stukken beter!
Gister heb ik een Puch zij-standaardtje gekocht van een vriend en gelijk maar erop gezet. Overigens zeer beun als je hem inklapt. Hij klapt de verkeerde kant op in, dus dat moet ik dan een keer veranderen.

Genoeg gelult:

Ja, m´n middenbok zit er nog op..

Dat was um weer.

Update 16 augustus
Het is al weer een tijdje klaar, maar de standaard zit nu goed. Kentekenplaatje was gebroken, maar daar zit nu een plaatje achter. Dus alles prima. Niet dus. Krukaskeering lek, dus morgen ff naar de bromboer.

Update19 augustus
Heb ik eindelijk die keerringen vervangen, geeft dat kreng geen vonk meer. Waarschijnlijk heb ik iets niet goed terug gezet. :S Ik snap d'r niks meer van.

Update 27 augustus!
Eindelijk loopt hij weer. Ik had een ontsteking van n03l gekocht, want die erop zat was goed voor de sloop. Daarom vonktie hij dus ook niet. Maar goed, nu weer ff beetje afstellen, heb ondertussen ook een powerfilter erop gezet, gekocht van Joos. Klinkt lekker hoor.

Foto's! Ik had alles alweer terug gezet en toen bedacht ik hé foto maken. Dus er is geen foto van de ontsteking.

Powerfilter:

Plaatje achter kenteken:

Update 26 September:
Eindelijk dan weer is een update. Na veel gekloot en gebeun heb ik een nieuw blokje onder m'n Tomos liggen omdat de krukas van de vorige kapot was. Dat kwam achteraf omdat me carterdeksel me vliegwiel zat te fokken omdat er een deuk in zat. Dus veel poep gehad.

Toen kreeg ik een Techno CC, 320 mm chrome veren en een DMP LED-achterlichtje binnen. Dus toen hij het eindelijk deed alles erop gezet. Nu loopt hij heerlijk en trek hem snel door naar de 37.5 km/h.

Update 19 oktober
Een kleine schijt update.
Vorige week had ik me bout kapot gedraaid in me cilinder, dus die moest uitgeboord en getapt worden. Nu zit alles weer goed.

Update 20 oktober
Gister avond atw 28 erop en hij trekt nog steeds lekker, maar de top ligt ook net ff een paar km hoger, dus dat is wel lekker. Gister liet ik iemand op me tomos ff rijden, maar ik had voor de gein me benzine kraantje dicht gedaan, dus naar 100m viel die uit. Die gozer bleef maar kicken en waarschijnlijk heeft ie toen zo hard aan me gashendel lope sjorre dat me gaskabel is gebroken. >< Dus ik moet zo ff een nieuwe gaskabel halen en erop zetten.

Het is nu alleen nog wachten op een bromkop en dan vind ik me tomos prima!
Foto's komen vanavond.
Update 6 februari
Zo, eindelijk dan weer is een update.
Het gezeik begon allemaal begin december. Op weg naar school begaf ie het en hij wou niet meer aan. Ik dacht dat ik zonder benzine stond, maar de ontsteking bleek wéér kapot. Ik had het helemaal gehad met dat ding en daarom heb ik 2 maanden gefietst.

Nu maar hopen dat ie het langer uithoudt dit keer.

Zo staat ze er nu bij:

Set-up:
snorkop
12/9 Carb
Ontsteking op Brom
ontgrenst spruitstuk
powerfilter
techno CC
TWV 26-28
sproeier 58
Top: +- 43 km/h