Wat zo heb ik 2 dagen rondgeredenIk kan opzich wel rijden, want ik heb gewoon me gaskabel uit de buitenkable gehaald. Als ik er aan trek geeft ie gas, maar zo ga ik natuurlijk niet naar schooll..
Ik baal hier wel van, maarja misschien ga ik de school maar aanklagen. <O~
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
^^ Maakt mij niet uit.. Volgens de kenteken zooi is ie 2005, maar daar heb ik verder geen verstand van. Hij doet het prima!Offtopic
De brommer is niet van 2006 en ook niet 2005. De brommer heeft geen type goedkeurings plaatje aan de linker zijde onder de bagagedrager en het blokje heeft nog een ouder type carterkap aan de linker kant. Maar dat mag de pret van je tomosje niet drukken
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
BEUNHAAS!
Ik had ook dat ie slechter startte met een stnd snel uitlaatje. Ik heb er een maat grotere sproeier in en hij start nu in 1/2 keer.Ziet er goed uit, lijkt op mijne nu. Ook een std snel uitlaat en chromen veren. Zonder die std-snel uitlaat ging ie 25 op de tomos teller, en met deze uitlaat tikt ie de 40 aan. Had ik nooit verwacht maarja. Gewoon met dezelfde sproeier (49), maar ondervindt wel wat problemen, zoals lastig starten en soms uitvallen stationair (als ie warm is). Maar de bougie is gewoon geel/bruin, dus heb ik de stationair schroef maar wat meer open gedraaid, hij lijkt het nu beter te doen. Maarja, hij moet toch nog een beurt hebben ofzo. Ik zet m bij een brommerzaak af en die laten hem helemaal goed lopen ofzo, naja ik ga het zien. Ik heb alleen vandaag mn eerste tank leeg gereden, dus kan morgen weer niet rijden, zit vast in de buurt zonder rijbewijs
BEUNHAAS!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten