Normaal hoort er 1,8 voor en 2,4 achter in.Vraagje; ik heb binnen een half jaar al 4 keer een lekke (achter)band gehad. Nou was ik vanavond even aan het experimenteren met de bandenspanning, heb nu voor 2 bar en achter 2,4 bar(iets meer als in de tomos handleiding staat). Maar voor mijn gevoel zijn ze zo zacht, of hoort dit zo? Ik stopte er altijd iets van 3/3,5 bar in, kan dit ook de oorzaak zijn dat ik zo vaak een lekke band heb gehad? Het is misschien wat een domme vraag maar ik wil het graag even zeker weten, heb geen zin om nog 4 keer een lekke band te krijgen
Bak openhalen en checken op losse onderdelen (koppeling), kickstartrondsel wel op de juiste plek in het carter, veer van rondsel verbogen/ kapot.heb al tyd geen probleem ervan gahad maar mn kickstarter slaat keihard trug als hij in zn 2 gaat![]()
wat moet k doen ???
Men zei altijd tegen mij: "Wat je vindt moet je naar de politie brengen".Ik vind 2,4 bar zo weinig voor de achterband, op topsnelheid is m'n band een heel stuk in gedrukt(lijkt wel of ik op m'n velg rij)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 6 gasten