Ik dacht, laat ik maar even vertellen hoe ik er aan kom, nee, ik heb hem niet gekocht. Hij is gevonden. ik heb hem februari 2005 gevonden (een jaar geleden dus) Hij was heelemaal naar de teering en vol met roest. Ik heb hem aangegeven bij de politie (braverik ben ik he

) Maarja, ik was toen 13 dus ik moest wel van men ouders. Ik had hem dus aangegeven, en de politie wou hem Per-se in de politie-garage/(brommervernieling) zetten, Maar dat wou ik niet, dus had ik een discussie met die vent die daar over gaat, maar zonder succes, dus.... Had ik hem met een 5-dubbel slot in mijn garage gezet:) De Politie dacht, nou oke, als hij het zo graag wil. Dus hij bleef waar hij was. na twee maanden was er nog steeds geen reactie van de eigenaar(es) 3 maanden, 4 maanden, Helemaal niks. Dus ik dacht, Nou, dan issie wel van mij he? dus ik begon met sleutelen en opvoeren maar toen, nog een maandje later, kreeg ik een telefoontje van de politie, dat de eigenares was gevonden....

ik had hem al helemaal verbouwd!, Ik heb contect opgenomen met de eigenares en ze kwam kijken naar de tomos, ze was helemaal in shock:P omdat ie zo veranderd was:P Het was eerst namelijk een oud barrel en toen was het een echte tomos geworden. Dus ze zei, je gaat hem terugbrengen in originele staat... Dus dat moest maar.... Toen kreeg ik een idee! Ik zou de tomos kopen van haar! Dus. ik had haar opgebeld en vroeg wat ze ervoor wou hebben. ze zei, 350 euro.... Toen ging ik haar uitleggen dat hij helemaal verroest was en dat de cil naar de teering was en de zuiger ook, enz. enz. Dus toen deed ik een tegen bod en zij weer enz. toen werden we het eens over de prijs: 100 euro, Contractje gemaakt, papieren gekregen en toen, was hij Officieel Van MIJ!
Een hele tijd gebruikt, mee rondgereden overzekerd ( ik was 13) totdat.... ik gepakt werd, (toen liep ie 60) najah, Heel aardig doen tegen de agenten, en ik mocht men tomos houden, en toen wachten op de boete...... 32 euro:) alleen een boete voor zonder verzekering rijden:) Daarna alleen op circuit gereden... Einde verhaal.
Hieronder foto's van men tomos vroeger en foto's van de boete:
Tomos, Tijdje Geleden (halfjaar)
Tomos, Tijdje Geleden (kwartjaar)
Zie foto boven
Tomos, Tijdje Geleden (4 weken)
Tomos, Nu
Vertel maar weer wat jullie vinden;)
Er volgt binnenkort een filmpje.
ps:ik heb de foto van de boete weg gehaald daar hier je prive gegevens op staan,het lijkt me niet verstandig om dit zo open op het internet te zetten,daar kan misbruik van gemaakt worden.
freak.
Tomos A35: 65cc Airsal, 16/16 dell'ortho en een Yasuni Carrera 16.