Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Ik zat zelf ook al aan een tecnokrul te denken veel mensen die ik ken hebben er een en ik vind ze ook zeer tof.Technokrul is het best voor optrekken, prijs zal rond de 35-40 euries liggen?
Ik zou gewoon voor een standaard pijp (sigaar) met dikke bocht gaan. Dit lijkt mij de beste oplossing.Ik heb ouwe bromblok (eicilinder). Welke uitlaat kan ik het beste eronder zetten, wat toch prestaties levert, stil en redelijk goedkoop is. En heeft iemand ook een link naar de desbetreffende uitlaat. Want elke bromshop benoemd die uitlaten anders. Je hebt std snel, speedy, bromuitlaat std/snel etc
En zit hier dan geen begrenzing op, want ik las op het forum dat sommige nog schotjes ertussen hebben en een speedy niet. Beetje verwarrend allemaal :p en waar kan ik die standaard pijp met dikke bocht vinden, want elke shop geeft een andere naam ervoorIk zou gewoon voor een standaard pijp (sigaar) met dikke bocht gaan. Dit lijkt mij de beste oplossing.Ik heb ouwe bromblok (eicilinder). Welke uitlaat kan ik het beste eronder zetten, wat toch prestaties levert, stil en redelijk goedkoop is. En heeft iemand ook een link naar de desbetreffende uitlaat. Want elke bromshop benoemd die uitlaten anders. Je hebt std snel, speedy, bromuitlaat std/snel etc
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten