Uitlaat is niets mis mee, dus die laat ik lekker zo.ey
ik weet niet of het helemaal klopt wat ik nu zeg maar koop gewoon een techno uitlaat.
en zorg ervoor dat je een nieuwe caberateur koopt dat alles weer goed werkt en dan loopt hij denk ik wel rond de 50.
Als je een beetje redelijke techno uitlaat hebt en dan met een.
iets groter tandwiel achter laat je hem gewoon iets harder trekken dat hij 40-45 loopt.
Gr's Mark
Niet duscill is hetzelfde als die van een brom
De carbs zijn niet begrenst hoor, dat is alleen met het kromme spruiststuk zo. Daar zit een busje in, maar die kan je zo eruit halen.ik heb een keer gelezen (ik weet niet of dit waar is) dat de brum begrensd zit in de carb, dus misschien is het wijs om deze te vervangen (hoewel een 15mm miss wel een beetje teveel van het goede is, maar met een bromcilinder zou het misschien nog kunnen?)
Krukas van brom en snor zijn wel het zelfde. Zo is in het oude type blok wel een andere krukas die heeft een PEN10 small-end en het nieuwere blokje heeft een PEN-12 small-end. En heeft verder niks met plaatsen te maken, het is alleen een andere dikte van je pistonpen.TS: ik geloof niet dat de krukas van een snor en een brom hetzelfde is dus dat zal misschien moeilijk worden met het plaatsenvan je pistonpen/zuiger
Een snelle uitlaat bestaat uit een dikke bocht en meestal een expansiepot
en een terugloopuitlaat hoeft helemaal niet snel te zijn
terugloopuitlaten zijn eigenlijk voor scooters omdat er geen ruimte is voor een lange pot/demper, dus laten ze de demper maar teruglopen
en je kan geen andere spruitstukken kopen dan origineel, je zult zelf wat moeten maken of de originele moeten uitboren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten