Als je goed leest en kijkt zie je dat hij een koppelingshuis gemaakt heeft die de oude moet vervangen. Meerplaats natte koppeling dus.Zooo, zeker netjes. Vooral die kuipen staan hem goed.![]()
Met wat voor een koppeling ga je rijden?
In de eerste instantie bouw ik deze gewoon voor de lol eigenlijk , ik heb aan bouwen veel plezier
@ spindelbrander , uiteraard kost zoiets geld , maar in verhouding minder dan in de kroeg aan het bier , en hier houdt je er nog wat leuks aan over , van bier hoogstens hoofdpijn
kortom , ja het kost wel wat , maar dat weegt niet op tegen wat voor plezier je ermee kunt beleven straks.
ik koop dus liever goed gereedschap en materialen voor dit geld![]()
het scheelt wel dat ik zelf genoeg middelen heb om zelf dingen te maken , en het materiaal niet veel hoeft te kosten , alleen onderdelen die je zelf niet kunt maken kosten meestal vrij veek.
Ik rijdt overigens al op het circuit , met de scooter , ik heb dan ook al 4 jaar bij de Sobw gereden en de Standaard scooterklasse. En dit leek met met een schakel ook wel leuk om te doen
Ben het met sjeff eens
tf chat: group1408267@groupsim.comStop m'n leuter liever in een gehaktmolen
Hey mooi project,dat klopt , gewoon de standaard koppeling en dus std platen , echter met 2 veren extra en een eigenbouw koppelingstrommel.
Om het verhaal een beetje bij elkaar te houden zet ik de aanvullingen steeds weer in de beginpost met datum van wijziging erbij!
zometeen even een nieuwe update!
tot vandaag , toen je koppelingshuis dus uit elkaar spatterde
door die extra veren mag de brommer niet vanzelf weg lopen , dan heb je wat verkeerd gedaan.
mijn koppelingen zitten altijd zo dus zou raar zijn als het bij jou niet werkt.
ben al lang niet meer met het beestje bezig geweest , maar van de week toch nog even bezig geweest met het linker adapterplaatje te frezen voor de schetsplaten/voetrusten.
De foto die je nu laat zien heb ik overigens ook gemaakt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten