klopt de carburateru past er nu niet meer op met een orgineel freem daar heb ik ook een bochtje voor ggemaakt.Bij het uitkottern kom je niet met draadeinden in de koei.hoe ga je blokophanging eigenlijk verzorgen? want zoals die carb nu zit lukt het niet gewoon.Bij dat uitkotteren enzo zijn daar geen orginele ophangpunten aan verloren gegaan?
zie faq daar staat een artiekel van mij over vliegwielloze accu ontsteking.Kun je mij wat vertellen over je onsteking. Want zo'n klein en licht vliegwieltje maakt mij enorm nieuwschierig:) Als het kan ook een foto aub,
Alvast bedankt
Gr Jasper
hoezo zou je daar mee in de knoei komen dan?Je bedoelt denk ik met de cilinder of nie?Nee dat kom je niet.nou ik bedoel niet je draadeind, ik bedoel de bouten die door je blok gaan om het blok aan je frame vast te maken. kam je met die niet in de knoei?
oh zoooo nee daar kom je niet eens bij in de buurtnee niet die voor je cilinder te monteren maar om je motorblok aan je frame te bevestigen het zijn er 3 stukst. ik weet niet hoever je je dat koteren ofzo iets moet doen dus vandaar dat ik het vroeg.
zie te koop advertentie, geen sales in adnere topics aub.is het blok er nog en wat mag dat blok kosten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten