Zodra je in het buitenland komt is er iets totaal onbekends voor Nederlanders. Een lange rechte weg. Van Bremen naar Hamburg konden we 1 weg volgen. De B75 is een weg tussen Bremen en Hamburg en echt het is een droom om over dat soort wegen te rijden. Je rijd door divers landschap en op de borden wordt de afstand naar de ene plaats minder en naar de andere meerIk zou echt overal verdwalen.
Echt top dat jullie dat gewoon gehaalt hebben.
We hadden geen stroomhadden jullie stroom ergens via zonnecel ofsoo ??
Je merkte het (zeker met de mijne) wel die heuvels. In Duitsland begonnen de heuvels al, 44 omhoog, 52 omlaag dat soort geneuzel maar in Zweden werdt het pas echt erg. Daar heb je grote hoogteverschillen waardoor we af en toe zelfs terugschoten in de eerste versnelling omhoog en omlaag dikke overtoeren kregen.Wat een vragen![]()
Trokken die Tomossen nog een beetje in de heuvels/bergen of zijn jullie die totaal niet tegengekomen?
Ook waar, je remmen worden wel warm, daarom is het verstandig te pauzerenOok met remmen moet je oppassen. Als die te warm worden verminderd de werking ook.
Tof dat je doorgezet hebt, je hoort wel vaker mensen over dit soort ondernemingen maar veel komt er niet van. Ik dacht eerst dat jullie een jaar weg waren geweest maar toen kwam ik opeens bij dag 10 en Utrecht![]()
Mijn complimenten.
We hadden ANWB (gratis, dus goed) kaarten bij ons waar de meeste wat grotere plaatsen wel op stonden, gewoon kijken waar moet ik heen en dan gaanEcht super tof.
Ik zou alleen mijn tomos helemaal niet vertrouwen voor dit soort ritten. En ik zou echt niet weten wat ik moet doen als ik de weg kwijt raak ofzo of me tomos is kapot. Ik ben ooit op en neer naar belgie gereden in 2 uur, en toen was er al van alles mis met me tomos.
Anyways erg veel respect
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten