ff tussendoor, waar zitten je zuigerveren?Zouden alsnog heel goed je zuigerveren kunnen zijn, heb je er nieuwe in gezet? als ze versleten zijn ratelen ze namelijk ook heel hard, en blijft je tomos alsnog lopen.
Daar heb ik nog NOOIT van gehoord, zou dus beteken dat je je zuiger verneukt?Als ik gas los laat rammelt er ook van alles wat in mn blok. Schijnt normaal te zijn.
Maar is het dit geluid?
Link
Soort ''tak'' geluid. Want dat geluid hoort zo, is je zuiger die tegen de kop aantakt. Komt omdat ie nog niet is ingereden. Dit kan verholpen worden door: óf een 2e pakking monteren, of gewoon negeren en doorrijden, merk je vanzelf dat het minder wordt.
Denk gewoon omdat ie nog niet goed is ingereden. Maar maak toch maar een filmpje, zegt meer als 24892375832 woorden.
Het kan ook gewoon je koppeling zijn die rammelt, maar aangezien je dit geluid pas heb na het monteren van je nieuwe kop denk ik het bovenstaande.
Dat is mij op dit forum wijs gemaaktMaakt volkomen normaal geluid. Ricker jouw verhaal is onzin.
Maar het is dus niet waar,weet niet wie je t wijs heeft gemaakt?Dat is mij op dit forum wijs gemaaktMaakt volkomen normaal geluid. Ricker jouw verhaal is onzin..
Nu een maand later is het al een stuk minder, hoor het amper meer. Bij zowat elke tomos die ik tegen kom hoor ik dit tak geluidje.
Ga maar opzoeken wat er toen geschreven is,dan lees je dus iets heel anders dan je nu verkondigt.Mij is wijs gemaakt dat het normaal is als ie nog ingereden moet worden. Alles slijt aan elkaar todat het allemaal precies past. Alles is langer als het nieuw is, je zuiger dus ook lijkt me.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten