Uhmmm ik weet niet wat jij te blaten zit??Dit had ik met een veer van een bout. Bout was dol, maar schroefgat ook. Dat wordt dus tappen. Maar jij heb mazzel, het zit op je achterbrug, die dingen kan je kopen voor 40 euro nieuw, is sterker en van chroom.
Maar tappen kan altijd. Tap 10 neem ik aan.
Nee, maar waar zit je tandwiel aan bevestigd? En waar zit die aan bevestigd? Maargoed:Uhmmm ik weet niet wat jij te blaten zit??Dit had ik met een veer van een bout. Bout was dol, maar schroefgat ook. Dat wordt dus tappen. Maar jij heb mazzel, het zit op je achterbrug, die dingen kan je kopen voor 40 euro nieuw, is sterker en van chroom.
Maar tappen kan altijd. Tap 10 neem ik aan.![]()
![]()
maar hij heeft het over zijn achter tandwiel en niet zijn achterbrug??
en in je achtertandwiel zit geen schroefdraad.
ik wil mijn achtertandwiel verwisselen omdat die al bijna helemaal versleten zijn. Maar nou heb ik het probleem dat de bouten zijn dolgedraaid, hoe kan ik ze alsnog losmaken?
ik wil mijn achtertandwiel verwisselen omdat die al bijna helemaal versleten zijn. Maar nou heb ik het probleem dat de bouten zijn dolgedraaid, hoe kan ik ze alsnog losmaken?
OMG kan je niet lezen ofzo?? IK WIL MIJN ACHTERTANDWIEL VERVANGEN DUS HIJ HEEFT OF WAS AL VAN PLAN OM EEN NIEUW ACHTERTANDWIEL TE HALENRicker[/Lijkt me simpel dan, nieuwe bouten kopen of een nieuw tandwiel twv. 10 euro.
gewoon een platte gleuf in de kop slijpen en met een platte schroevendraaier ( evt. slagschroevendraaier ) losdraaien
anders kop eraf slijpen en het resterende draad er zo uit tikken
Gast als je nou niet weet waar mensen het over hebben, reageer dan ook alsjeblieft niet, bespaar de TS de irritatie en de rest de onzin,Nee, maar waar zit je tandwiel aan bevestigd? En waar zit die aan bevestigd? Maargoed:Uhmmm ik weet niet wat jij te blaten zit??Dit had ik met een veer van een bout. Bout was dol, maar schroefgat ook. Dat wordt dus tappen. Maar jij heb mazzel, het zit op je achterbrug, die dingen kan je kopen voor 40 euro nieuw, is sterker en van chroom.
Maar tappen kan altijd. Tap 10 neem ik aan.![]()
![]()
maar hij heeft het over zijn achter tandwiel en niet zijn achterbrug??
en in je achtertandwiel zit geen schroefdraad.
Lijkt me simpel dan, nieuwe bouten kopen of een nieuw tandwiel twv. 10 euro.
ik wil mijn achtertandwiel verwisselen omdat die al bijna helemaal versleten zijn. Maar nou heb ik het probleem dat de bouten zijn dolgedraaid, hoe kan ik ze alsnog losmaken?OMG kan je niet lezen ofzo?? IK WIL MIJN ACHTERTANDWIEL VERVANGEN DUS HIJ HEEFT OF WAS AL VAN PLAN OM EEN NIEUW ACHTERTANDWIEL TE HALENRicker[/Lijkt me simpel dan, nieuwe bouten kopen of een nieuw tandwiel twv. 10 euro.
sorry van de grote letters maar meschien leest die het zo
en hij hoeft geen nieuwe bouten te halen als het zo lukt
kan je ze gewoon weer gebruikengewoon een platte gleuf in de kop slijpen en met een platte schroevendraaier ( evt. slagschroevendraaier ) losdraaien
anders kop eraf slijpen en het resterende draad er zo uit tikken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten