Ik heb er maar vloeibare pakking tussen gedaan. Ik denk dat die niet lekt... Ik denk dat ik die kering verkeert heb gezet... Ik zal Maar weer eens een paar foto's maken morgen...Nou heb ik niet meegekregen of je je carterpakking ook vervangen hebt. Anders moet je maar eens kijken of je carterkap niet krom is waardoor pakkingen uberhaubt niet sluiten.
lekt olie=probeer eerst de makkelijke dingen, bijvoorbeeld nieuwe pakkingen overal erop te zetten.Hallo, ik heb een tomos revival uit 2005.
Mijn tomos lek motor olie, en benzine.
Hij rijd de 1e 2 min goed en daarna rijd hij ineens heel langzaam. Dus als hij warm is... Ik heb er al een nieuwe cilinder en een nieuwe uitlaat (BiTurbo) onder gedaan. Als hij dus warm is trekt hij op naar 40 in een halve minuut. (terwijl het een brom is). En hij schakelt niet lekker. Verder zit de ketting om de 10 min helemaal onder de olie waardoor het achterwiel helemaal zwart is. Wie heeft de oplossing voor mij??? Of wie kan hem tegen een vergoeding repareren???? (In de buurt van Spijkenisse (het liefst binnen 10 km). Help mijn tosje er weer bovenop
Reparatie kan ook bij mijn vader in het bedrijf.. (ook in spijkenisse) genoeg ruimte + gereedschap)
staat er waarschijnlijk teveel kracht op je tandwiel doordat je ketting te strak of te los staat , voor de zekerheid nieuwe ketting kopen n even met de tomos naar de bromboer en vragen hoelang die moetzijn, en natuurlijk nieuwe tandwiel kopen, want hij gaat niet goed rijden als je tandwiel door t midden isHet volgende probleem dient zich aan. Ik ging een stukje rijde op me tos, naar een vriend. Bij die vriend in de straat ineens wat gerommel en staat hij plotseling stil. Ik mijn achtertandwiel afgebroken. (hij is een soort van losgeraakt. Er missen 3 van de 4 bouten en de laatste is helemaal krom). Dus ik nieuwe M7 bouten gehaald (zijn erg moeilijk te vinden). Is al het schroefdraad in die velg weg
. Dus nu staat hij bij die vriend in de tuin met weer een probleem er bij
.
Hoe bedoel je verkeerd erop gezet? achterstevoren of zo?Oke even een update....
Achtertandwiel zit er weer op.
Hij rijd heerlijk (64 km). Alleen is er nog het laatste probleem. Hij lekt olie uit de tandwielkering. Die heb ik er verkeert opgezet.
Dit is dus het enigste en het laatste wat ik niet voor elkaar krijg. Kan iemand mij komen helpen in Spijkenisse (die de tandwielkering al eens vervangen heeft). Ik kan wel een vergoeding geven.... (reis of tijd vergoeding).
Wie helpt mij van mij laatste probleem af?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 8 gasten