[ Update 29 Juni 2010 ]
Er is eindelijk weer wat veranderd aan de brommer

- Carbon sportstuur
- Digitale kilometerteller Cateye
- Hij is schoongemaakt

- Achtertandwiel 22
- Gouden regina ketting
- Afdekplaatje gemaakt in plaats van originele kilometerteller
Tadaaaaaaaaa.

Hier zie je meteen top, 57,1 km/h

De wat oudere updates staan in de spoiler.
Spoiler: show
[ Update 13 Februarie 1010 ]
Brommer was stuk
vonkte niet meer en ik had bougiekabel+dop vervangen en een nieuwe bougie en hij doet het weer zoals het was
Ook nieuwe bandjes aangeschaft, 16x2.75 voor+achter en nieuw stickertje op de voorkap. Fotoje:
Foto van bandjes komen nog
[ Update 8 Januari 2010 ]
Zo heb even mijn demper opgeknapt, nieuw demperwol erin en opnieuw carbonvelletje erop
Ziet er weer netjes uit en maakt geen herrie meer
Vandaag was de sticker binnengekomen hieronder de foto. Via stickerspersms.nl , goeie snelle service!
Nu nog even wachten op de promotiesticker voor de kentekenplaathouder. Had die ook vandaag verwacht maar zal niet lang duren..
[ Update 3 Oktober 2009]
Er zijn ondertussen een aantal dingetjes veranderd maar had nog geen fotos geplaatst, vanaf gisteren zit de tomos HD kop er ook op. Dit is er veranderd,,
- Zwart/chrome schokbrekers bobotech
- Transparante handvaten TNT met carbonpapier eronder
- Achtertandwiel 28
- Tomos HD Kop van DMP
De HD kop is eigenlijk gemaakt voor 65/70cc omdat 'ie 44mm is maar doet het beter dan de originele bromkop! Geniaal
Fotos:
Verschil tussen de cillinderkoppen, van links naar rechts: Snorkop, bromkop, HD kop
HD kop gemonteerd
Bobotech schokbrekers & achtertandwiel 28 (ja het tandwiel is zwart, zo gekocht niet gespoten)
Transparante TNT handvaten met daaronder carbon papier (remhendel moet nog een stukje naar het handvat toe)
Foto van de voorkant (hier werd een keer om gevraagd geloof ik?)
Voor de rest geen klachten over de funsport'r hij blijft het goed doen ookal staat er pas 1225 km op de teller
Maar hij trekt nou wel helemaal geweldig op
Laatjehoren
[ Update 31 Juli 2009 ]
Kijkkkkkkk:
Zit over de 400km heen
dat betekent een andere uitlaat want 30 is té sloom en nu met de chrome technigas looptie 40 op de teller in plaats van 30
Het is een begin, wat er nu nog aan zit te komen is een kleiner atw (26 of 28) en een funtastic stuurtje. Miss later nog wat veranderingen aan het uiterlijk zie hier fotosss:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo ik heb een Funsport'r erbij gekocht!
gewoon omdat dit een vet modelletje is!!
Helemaal nieuw
echt vet om op zon ding te rijden. Hij trekt erg vel op voor een standaard snorfiets moet ik zeggen hij zit abnormaal snel op de 30km/h.
Eerst ff wat fototjes..
Ik vind 3 brommers teveel en ik heb de groene snortomos waarschijnlijk al verkocht voor een leuke prijs wat de kosten aardig gaat dekken. Wil er namelijk niet teveel verlies op maken aangezien ik ook nooit heb bespaard op dingen met mijn brommers.
Nu gaat de chrome technigas uitlaat op deze Funsport'r maar dat doe ik pas als hij op de 500km staat op de teller want dan is hij al redelijk ingereden. Daarna zie ik wel verder of ik hem opvoer of niet, hooguit een kleiner tandwiel ik heb mn tijd met hard rijden van brommers al gehad denk ik
ja ik vind 65 hard op n snorfiets 
Reacties zeer welkom!
Brommer was stuk

- 12.jpg (51.09 KiB) 13071 keer bekeken

[ Update 8 Januari 2010 ]
Zo heb even mijn demper opgeknapt, nieuw demperwol erin en opnieuw carbonvelletje erop

Nu nog even wachten op de promotiesticker voor de kentekenplaathouder. Had die ook vandaag verwacht maar zal niet lang duren..

[ Update 3 Oktober 2009]
Er zijn ondertussen een aantal dingetjes veranderd maar had nog geen fotos geplaatst, vanaf gisteren zit de tomos HD kop er ook op. Dit is er veranderd,,
- Zwart/chrome schokbrekers bobotech
- Transparante handvaten TNT met carbonpapier eronder
- Achtertandwiel 28
- Tomos HD Kop van DMP
De HD kop is eigenlijk gemaakt voor 65/70cc omdat 'ie 44mm is maar doet het beter dan de originele bromkop! Geniaal

Fotos:
Verschil tussen de cillinderkoppen, van links naar rechts: Snorkop, bromkop, HD kop
- 10.jpg (109.02 KiB) 13071 keer bekeken
- 9.jpg (52.81 KiB) 13071 keer bekeken
- 8.jpg (61.96 KiB) 13071 keer bekeken
- 7.jpg (55.52 KiB) 13071 keer bekeken
- 6.jpg (63.04 KiB) 13071 keer bekeken

Maar hij trekt nou wel helemaal geweldig op

Laatjehoren
[ Update 31 Juli 2009 ]
Kijkkkkkkk:
Zit over de 400km heen

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zo ik heb een Funsport'r erbij gekocht!

Helemaal nieuw

Eerst ff wat fototjes..
Ik vind 3 brommers teveel en ik heb de groene snortomos waarschijnlijk al verkocht voor een leuke prijs wat de kosten aardig gaat dekken. Wil er namelijk niet teveel verlies op maken aangezien ik ook nooit heb bespaard op dingen met mijn brommers.
Nu gaat de chrome technigas uitlaat op deze Funsport'r maar dat doe ik pas als hij op de 500km staat op de teller want dan is hij al redelijk ingereden. Daarna zie ik wel verder of ik hem opvoer of niet, hooguit een kleiner tandwiel ik heb mn tijd met hard rijden van brommers al gehad denk ik

Reacties zeer welkom!